پویش «من حامی قرآنم» از زیبایی‌های چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم بود

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان پویش «من حامی قرآنم» را از زیبایی‌های این دوره از مسابقات دانست و گفت: مسئولان قرآنی، شرکت‌کنندگان در مسابقه و زائران حاضر در این امام‌زاده به پویش پیوستند و با جملاتی زیبا حب و عشق خود را به خداوند و قرآن نشان دادند.

حجت الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چهل‌وششمین دوره مسابقات در دو بخش خواهران و برادران طی سه روز در زیارتگاه امام‌زاده سیدمحمد خمینی‌شهر در ۱۳ رشته برگزار شد.

وی حضور حداکثری مردم در امام‌زاده سیدمحمد را از ظرفیت‌های خوب شهرستان خمینی‌شهر برشمرد و افزود: امید است که در سال‌های آینده امکان برگزاری مسابقه در اصفهان را فراهم کنیم.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نظارت ریاست دارالقرآن کشور را خوب برشمرد و از زحمات خادمان قرآنی تشکر کرد.

وی پویش «من حامی قرآنم» را از زیبایی‌های این دوره از مسابقات دانست و گفت: مسئولان قرآنی، شرکت‌کنندگان در مسابقه و زائران حاضر در این امام‌زاده به این پویش پیوستند و با جملاتی زیبا حب و عشق خود را به خداوند رحمان و کتاب انسان‌ساز قرآن به دشمنان دین و قرآن نشان دادند.

کد خبر 680884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.