فشار شدید رئال‌مادرید به پاری‌سن‌ژرمن‌ برای جذب امباپه

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ دوشنبه سی‌ام مرداد ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* رئال‌مادرید قصد دارد با انتقال کیلیان امباپه در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، با وجود بازگشت او به تیم اصلی، پاری‌سن‌ژرمن را تحت فشار قرار دهد.

* شکست ناتینگهام فارست در رسیدن به توافق بر سر با دین هندرسون دروازه‌بان منچستریونایتد، می‌تواند باعث رفتن او به کریستال پالاس شود.

دیلی تلگراف:

* باشگاه اورتون در حال بستن قرارداد ۱۵ میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن چه آدامز مهاجم ساوتهمپتون است زیرا آنها به دنبال بر طرف کردن مشکل گلزنی خود هستند

* استیون آلزات، هافبک برایتون، مورد توجه سویا و فیورنتینا قرار دارد و مبلغی در حدود ۶.۵ میلیون پوند برای فروش او در نظر گرفته شده است.

روزنامه گاردین:

* آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی آماده است تا با ۲۳ میلیون پوند به النصر عربستان سعودی منتقل شود.

* اودیسیاس ولاکودیموس، دروازه‌بان بنفیکا، به عنوان یک هدف احتمالی نقل و انتقالاتی برای منچستریونایتد ظاهر شده است، زیرا آنها به دنبال گزینه‌ای جدید جانشینی آندره اونانا هستند.

سان:

* فولام آماده است تا به رقابت برای جذب هوگو اکیتیکه مهاجم پاری سن ژرمن بپیوندد زیرا آنها به دنبال جایگزینی برای الکساندر میتروویچ هستند که راهی الهلال شده است.

* باشگاه لوتون تاون به اکسل تونزبه، مدافع سابق منچستریونایتد علاقه‌مند است و پس از اینکه او پیشنهاد پرسود لیگ عربستان‌سعودی را نادیده گرفت، همه امیدوار هستند این بازیکن به کارش در لیگ انگلیس ادامه دهد.

* به نظر می‌رسد بردلی بارکولا، وینگر لئون فرانسه، پیشنهاد منچسترسیتی و چلسی را برای امضای قرارداد با پاری سن ژرمن رد کند.

دیلی میرور:

* اونای امری، سرمربی استون‌ویلا در حال بررسی جذب نونو تاوارس، مدافع چپ تیم سابقش، یعنی آرسنال است.

* کوین نولان، سرمربی وستهم، به جسی لینگارد، بازیکن سابق وستهم پیغام داده که می‌تواند به باشگاه بازگردد و برای کسب افتخار تلاش کند.

* فعالیت‌های اخیر بنجامین پاوارد مدافع بایرن مونیخ در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که او ترجیح می‌دهد به جای منچستریونایتد، راهی اینترمیلان شود.

کد خبر 680880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.