میان زائر ایرانی و خارجی در خدمت‌رسانی فرق نگذارید

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه مردم در کنار مسئولین تلاش کنند بهترین خدمات به زائرین داده شود، گفت: مسئولین و موکب‌داران نباید میان زائرین ایرانی و خارجی تفاوتی قائل شوند و هر خدمت که به زائرین ایرانی می‌دهند به زائرین خارجی نیز ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی‌فرد شامگاه جمعه _بیست‌وهفتم مردادماه_ در آئین شروع خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز چذابه اظهار کرد: مسیر حرکت زائرین و جاده شلمچه با مسیر مواکب متفاوت است و این سبب انتقاد موکب‌داران شده است، انتظار دارند تدابیری اندیشیده شود تا زائرین بتوانند از خدمات موکب‌داران استفاده کنند.

وی افزود: مسیر شلمچه یک مسیر مستقیم است و باید تلاش شود زائرین از مسیری که موکب‌ها استقرار یافته‌اند عبور کنند و در صورت امکان مسیر حرکت اتوبوس‌ها نیز مسیر موکب‌ها باشد.

امام جمعه اهواز با تاکید بر توجه ویژه به موکب‌های بین راهی ادامه داد: در سال‌های گذشته چنین امکاناتی در مرز و مسیر پیاده‌روی وجود نداشت همه باید بدانیم که نظام جمهوری اسلامی چنین امکاناتی را به مرز شلمچه رسانده است.

وی با اشاره به اینکه مردم در کنار مسئولان تلاش کنند بهترین خدمات به زائرین داده شود، تاکید کرد: مسئولان و موکب‌داران نباید میان زائرین ایرانی و خارجی تفاوتی قائل شوند و هر خدمت که به زائرین ایرانی می‌دهند به زائرین خارجی نیز ارائه دهند.

کد خبر 680850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.