اتحادکلباء ۳ _ شارجه ۴ / کامبک شارجه روی دست کامبک شاگردان مجیدی بلند شد

تیم فوتبال اتحادکلباء در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر امارات در یک‌بازی نزدیک و پرگل با نتیجه چهار بر سه مغلوب شارجه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال اتحادکلباء و شارجه عصر امروز _جمعه بیست‌وهفتم مردادماه_ از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در چارچوب هفته نخست فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های امارات به‌مصاف همدیگر رفتند.

فرهاد مجیدی در این بازی از عیسی آلهوتی، ولید راشد، عبدالسلام، ایوانیلدو، سالم راشد، خلیف الدارمکی، فلیپ کیس، لئاندرو، بسا، مهدی قایدی و وومبرگار در ترکیب ابتدایی استفاده کرد.

دقیقه شانزدهم بازی تیم فوتبال شارجه خیلی‌زود توسط کایو به گل رسید، اما دقیقه بیست‌وسوم فلیپ کیس بازی را برای شاگردان فرهاد مجیدی به تساوی کشاند؛ این پایان کار نبود و دقیقه ۳۵ شارجه از روی نقطه‌پنالتی به گل دوم رسید.

بازی شطرنج‌گونه اتحادکلباء و شارجه کماکان با جذابیت دنبال شد و فرهاد مجیدی که دوست نداشت در نخستین بازی فصل جدید شکست را بپذیرد، تیم را به جلو برد و دقیقه چهل‌وسوم نوبت به لئاندرو رسید تا بازی دو بر دو شود.

پس از اتمام نیمه‌اول با تساوی دو بر دو، در نیمه‌دوم باز هم شاگردان فرهاد مجیدی عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه کردند و دقیقه ۶۰ مهدی قایدی ستاره ایرانی اتحادکلباء گل سوم را به زیباترین شکل‌ممکن برای تیم فرهاد مجیدی به‌ثمر رساند تا کامبک این تیم تکمیل شود.

تقابل پرگل و جذاب اتحادکلباء و شارجه ادامه پیدا کرد و این ‌بار نوبت به مهمان رسید تا گل سوم شاگردان فرهاد مجیدی را تلافی کند.

دقیقه ۷۹ پاکو آلکاسر ستاره شارجه‌ای‌ها بازی را به تساوی سه بر سه کشاند و دقیقه ۸۷ لوآن پری را با زدن گل چهارم شارجه را پیش انداخت.

در نهایت این جدال دیدنی و عجیب باز هم به یک دژاوو برای تیم اتحادکلباء و فرهاد مجیدی تبدیل شد تا شارجه پس از ردوبدل شدن هفت گل و کامبک‌هایی که دو تیم زدند، اتحادکلباء را با نتیجه چهار بر سه شکست بدهد و با دست پر به خانه خود برگردد.

کد خبر 680830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.