۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
لیورپول یک ستاره ژاپنی جذب کرد

لیورپول با قراردادی ۱۹ میلیون پوندی (۲۴ میلیون دلاری)، واتارو اندو ژاپنی را از اشتوتگارت به خدمت گرفت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سران باشگاه لیورپول اعلام کردند که برای جذب واتارو اندو ۳۰ ساله، با اشتوتگارت به توافق رسیده‌اند؛ اندو، سومین خرید قرمزها است، درحالی که الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای قبلاً خریده شده بودند.

اندو، که می‌تواند در خط هافبک یا دفاع بازی کند، به وب سایت رسمی قرمزها گفت: در حال حاضر بسیار خوشحالم و برای پیوستن به یک باشگاه بزرگ مثل لیورپول هیجان زده هستم؛ احساس شگفت‌انگیزی دارم؛ بازی کردن در لیگ‌برتر برای یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان، همیشه رؤیای من بود که به حقیقت پیوست.

او افزود: این اولین بار است که در آنفیلد بازی می‌کنم، بی‌صبرانه منتظر بازی مقابل هواداران لیورپول هستم، من به عنوان بازیکن پست شماره ۶ بازی می‌کنم؛ فکر می‌کنم می‌توانم از نظر دفاعی به این باشگاه کمک کنم و سازماندهی خوبی در وسط خواهم داشت؛ برای پیوستن به این باشگاه بسیار هیجان‌زده هستم.

اندو چهار فصل گذشته را در آلمان همراه با اشتوتگارت گذرانده و بیش از ۱۳۰ بازی انجام داده و ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

ستاره ژاپنی قبل از رفتن به بوندسلیگا، مدتی را در سرزمین مادری خود (ژاپن) و همراه با تیم شونان بلمار و اوراوا رد دایموندز، گذراند و در عین حال مقطعی هم برای سینت ترودنسه بلژیک بازی کرد.

فاش شده که اندو، پیراهن شماره ۳ را در لیورپول به تن خواهد کرد، درحالی که این پیراهن قبلاً توسط افرادی مانند فابینیو، خوزه انریکه و استیو فینان پوشیده شده بود؛ قرمزها روز شنبه در یک دیدار لیگ‌برتری، به مصاف بورنموث خواهند رفت‌.

کد خبر 680816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.