ملاقات بی‌واسطه مسئولان قضایی استان فارس با مردم در حاشیه نمازجمعه

پس از برگزاری نماز جمعه امروز شیراز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس و دادستان مرکز استان، میز خدمت قضایی برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری استان فارس، رئیس کل دادگستری استان فارس امروز _جمعه بیست‌وهفتم مردادماه_ ضمن دیدار مستقیم و چهره به چهره با ۴۳ نفر از نمازگزاران به بررسی مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها پرداخت.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی با اشاره به تداوم حضور مسئولان در میان مردم اظهار کرد: حملات هدفمندی مانند حمله تروریستی شامگاه یکشنبه گذشته به حرم شاهچراغ (ع) برای ایجاد هراس در میان مردم و جدا کردن مردم از مسئولین است، حال آنکه امروز پنج روز پس از این حادثه مسئولان اجرایی و قضائی استان بدون واسطه و تشریفات در میان مردم حاضر شدهپاند و ضمن اقامه نماز جمعه چهره به چهره با مردم ارتباط دارند.

وی با بیان اینکه این دشمنان هستند که از وحدت و همبستگی مردم و مسئولین هراس دارند و می‌دانند ایران اسلامی با پشتوانه مردمی در دنیا برابر همه نوع هجمه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای مقاومت کرده است، افزود: وقتی دشمن از همه جا ناامید می‌شود، عوامل ضعیف و زبون خود را مسلح می‌کند تا به زوار و خادمان یک حرم نورانی و مقدس حمله کند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه هدف از رسیدگی و پیگیری درخواست‌های مردمی در قالب میز خدمت را تکریم شهروندان، رعایت حقوق شهروندی و آشنایی نزدیک با مشکلات مراجعان و پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات آن‌ها خواند و ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در راستای اجرای سند تحول قضائی با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود نقش خود در استقرار عدالت را به بهترین شکل ایفا کنیم.

موسوی فراهم سازی زمینه دسترسی مردم به مسئولان را از جمله برنامه‌های عملیاتی تدوین شده در سند تحول قوه قضائیه خواند و تصریح کرد: با حذف تشریفات اداری دسترسی مردم و نمازگزاران به مسئولان قضائی را در حاشیه نماز جمعه شیراز فراهم شد و تلاش خواهیم کرد این رویکرد را به منظور جلب رضایتمندی مردم با حضور در سایر اماکن عمومی ادامه دهیم.

کد خبر 680806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.