اعتراض به نتایج کنکور و سوابق تحصیلی + لینک my.medu.ir و request.sanjesh

نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت دی‌ماه و تیرماه) شامل نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت. حالا اعتراض به نتایج و سوابق تحصیلی مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام سازمان سنجش، با توجه به هماهنگی به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش مقرر شده است آن دسته از داوطلبانی که نسبت به نمره کل سابقه تحصیلی اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش و مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور درخواست بررسی دارند و همچنین داوطلبانی که نمره یک یا چند درس آنان در محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی لحاظ نشده است، از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۷ تا ۱۴۰۲/۵/۳۱ به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه و از بخش آزمون سراسری درخواست خود را ثبت نمایند. بدیهی است به درخواست‌هایی که از سایر روش‌ها ارسال شود هیچ‌گونه پاسخی داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ مشخص شد + ثبت نام دانشگاه و اخبار سایت sanjesh.org

بدیهی است در صورت تغییر در نمره کل سابقه تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش، کارنامه آنها شامل نمره کل سابقه تحصیلی، نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه و رتبه کشوری اصلاح؛ و امکان ویرایش انتخاب رشته در نیمه دوم شهریورماه صرفاً برای این دسته از داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور فراهم خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند سوال یا درخواست‌های مرتبط با این سازمان را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی: https://request.sanjesh.org ارسال نمایند. ضمناً داوطلبان در صورت لزوم می‌توانند سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.
کد خبر 680739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهسا IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    2 0
    علیقلی زاده