گل استقلال برای مدافع ملوان گران تمام شد + عکس

سرمربی تیم فوتبال ملوان بازیکن تیم خود را جریمه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته‌دوم لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و ملوان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و این جدال با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید؛ تگ گل شاگردان نکونام را محمدحسین مرادمند در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند.

پیروزی استقلال در شرایطی رقم خورد که ملوان یک بازی شجاعانه و هجومی را از خود به نمایش گذاشت و می‌توان گفت در دقایقی از بازی توپ و میدان در اختیار شاگردان تارتار بود حتی مهران احمدی در دقیقه ۱۰ مسابقه فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی برای ملوان را پیدا کرد اما واکنش سیدحسین حسینی و مهار پنالتی احمدی سبب شد آبی‌پوشان در جریان مسابقه باقی بمانند.

در هرحال مهدی تارتار در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با وجود اینکه از سبک بازی تیم خود رضایت کامل داشت و عملکرد بازیکنان خود را شجاعانه دانست، نسبت به عملکرد مدافع تیم خود اظهار نارضایتی کرد.

سرمربی ملوان در بخشی از صحبت‌های خود ادعا کرد در تمرینات تیمی نسبت به ضربات ایستگاهی و زهردار بودن ضربات سر محمدحسین مرادمند به بازیکنان خود هشدار داده است و به همین دلیل یار مستقیم وی را جریمه مالی خواهد کرد، باتوجه به صحبت‌های مهدی تارتار یار مستقیم محمد حسین مرادمند که به احتمال فراوان میلاد باقری بوده است به دلیل مهار نکردن مدافع گلزن استقلال با کسر قرارداد مواجه خواهد شد.

گل استقلال برای مدافع ملوان گران تمام شد + عکس

کد خبر 680719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.