اعزام خادمان اربعین شهرداری اراک به شهر مرزی مهران

خادمان اربعین حسینی شهرداری اراک در مراسمی با حضور مسئولان و مدیران استانی و شهری، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا به شهر مرزی مهران اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی امروز _ پنج‌شنبه بیست‌وششم مردادماه _ در این آئین اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید تمام ظرفیت‌ها و تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی در بین زائران اباعبدالله الحسین (ع) به کار گیرند.

وی افزود: سلامت و امنیت زائران و خادمان امام حسین (ع) از برنامه‌های اولویت‌دار استانداری بوده و با توجه به اینکه این استان از جمله استان‌های پرتردد کشور به شمار می‌رود نیاز است نشست سوانح و تصادفات استان برگزار و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

مخلص الائمه خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در سراسر استان، نیاز است ساز و کار لازم برای برگزاری این مراسم در استان توسط دستگاه‌های مربوطه اندیشیده شود.

استاندار مرکزی تاکید کرد: استان مرکزی به عنوان معین شهر ایلام در ایام اربعین حسینی تعیین شده است و در این ایام خدمات لازم را به زائران حسینی ارائه می‌دهد.

اعزام خادمان اربعین شهرداری اراک به شهر مرزی مهران

در ادامه مجتبی قاسمی، سرپرست شهرداری اراک تاکید کرد: از طرف مدیریت شهری این شهرستان ۶۰ پاکبان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به شهر مرزی مهران اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: خادمان حسینی شهرداری اراک از سیزدهم تا بیست‌ونهم شهریور به مدت ۱۶ روز در مرز مهران به زائرین اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

سرپرست شهرداری اراک با اشاره به خدمات‌رسانی مطلوب و ارتقای خدمات‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع)، تصریح کرد: به اندازه توان و سهم خود برنامه‌ریزی کردیم تا با عاشقانه خدمتگزاری به زوار حسینی ارائه خدمت کنیم و در این دریای بزرگ قطره‌ای کوچک باشیم.

قاسمی ادامه داد: با توجه به اینکه مرز مهران یکی از مهمترین مرزهای زمینی کشور است و طی سال‌های گذشته مورد استقبال چشم گیر مردم سراسر کشور در ایام اربعین قرار می‌گیرد، در سال جاری نیز با تدابیر ستاد اربعین شهرداری اراک اراک در پایانه مرزی مهران مستقر و به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی اظهار کرد: خدمت به زائران اباعبدالله حسین (ع) از توفیقات الهی است که همواره نصیب دلدادگان و شیفتگان آن حضرت می‌شود.

محمد حسین ساده وند، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک هم از اعزام ۲۳ دستگاه اتوبوس به شهری مرزی مهران برای همکاری در سهولت تردد زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مکاتبات صورت گرفته در ارتباط با همکاری ارگان‌ها برای انجام هر چه بهتر امورات مراسم بزرگ اربعین حسینی و در راستای انجام تکلیف شایسته در این امر مهم، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک آمادگی خود را برای اعزام اتوبوس به منطقه مرزی مهران اعلام کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا ۲۳ دستگاه اتوبوس شهرداری اراک به همراه ۵۰ نفر راننده و عوامل اجرایی، به مرز مهران اعزام می‌شوند و تا ۱۹ شهریور ماه همکاری در تردد زائران در فاصله شهر مهران تا پایانه مرزی را به انجام می‌رسانند.

به گزارش ایمنا، امسال همچون سال‌های گذشته و در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی، ۶۰ نفر از پاکبانان شهرداری اراک برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به شهر مرزی مهران و عتبات عالیات اعزام شدند.

کد خبر 680656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.