عاملان قطعی تلفن بیش از ۶۰۰۰ مشترک مخابرات دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارقان کابل‌های حوضچه‌های مخابراتی در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های حوضچه‌های مخابراتی در چند محله شاهین‌شهر که موجب قطعی تلفن بیش از شش هزار مشترک مخابرات و نارضایتی شهروندان شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد سارقان در ساعات نیمه شب به وسیله یک دستگاه سواری پژو با پرسه‌زنی در سطح شهر کابل‌های داخل حوضچه‌های مخابراتی را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه مأموران با اشراف اطلاعاتی خود از حضور سارقان در یکی از محلات شاهین‌شهر مطلع شدند و طی یک عملیات ضربتی، هر دو سارق که از افراد سابقه‌دار بودند را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر متهمان ادامه دارد، به خسارات فراوانی که سرقت‌های کابل‌های مخابراتی و سیم‌های برق به زیر ساخت‌ها و اموال عمومی وارد می‌کنند اشاره و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 680648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.