ورزشگاه یادگار امام تبریز به خانه دوم پرسپولیس تبدیل شد!

تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای چهارمین فصل متوالی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برابر تراکتور به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران عصر روز گذشته _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در چارچوب هفته دوم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۴۵، در ورزشگاه یادگار امام تبریز به‌مصاف یکدیگر رفتند و قرمزهای پایتخت با یک‌گل از سد تی‌تی‌ها عبور کردند.

پرسپولیس با کسب پیروزی اقتصادی و نزدیک یک بر صفر در برابر تراکتور، علاوه‌بر پشت‌سر گذاشتن یک بازی سخت و دشوار برای عقب نماندن از رقبا در کورس قهرمانی، به روند ۱۰۰ درصد پیروزی‌اش در خانه تراکتور نیز تداوم بخشید تا به‌نوعی ورزشگاه یادگار امام تبریز را به خانه دوم خود تبدیل کند که البته این بازی‌ها نیز کم حاشیه نداشته است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی فصل گذشته در جدال پرگل و سرنوشت‌ساز با نتیجه سه بر دو برابر تراکتور برنده شدند. تقابلی که در نهایت با گل دیرهنگام وحدت هنانوف به‌کام پرسپولیس تمام شد. در فصل بیست‌ویکم پرسپولیس و تراکتور در یادگار امام به تساوی بدون‌گل رسیدند اما آن بازی که به جدال سنگ‌ها معروف است با حکم کمیته انضباطی، سه بر صفر به‌سود پرسپولیس شد.

قرمزهای پایتخت در فصول بیستم، بیست‌ویکم، بیست‌ودوم و حالا بیست‌وسوم توانستند تراکتور را در جهنم یادگار امام و باوجود تمام حواشی و ماجراهای عجیب شکست دهند. بدین ترتیب شکست‌ناپذیری پرسپولیس مقابل تراکتور برای پنجمین سال پیاپی هم تمدید شد و تی‌تی‌ها باید یک‌فصل دیگر منتظر بمانند تا از پرسپولیس در خانه‌شان انتقام بگیرند.

کد خبر 680627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.