اردوی دفاعی خبرنگاران اصفهان برگزار شد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: دوره یک روزه خبرنگاران حوزه دفاعی رسانه‌های استان اصفهان برگزار شد.

محسن شکیب‌فر در گفت‌وگو ایمنا با بیان اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران رزمندگان جبهه نرم هستند و همواره قلم آن‌ها سلاح‌شان بوده و هست‌، اظهار کرد: بخشی از خبرنگاران استان اصفهان در حوزه‌های مختلف دفاعی و نظامی مشغول فعالیت هستند که لازم است در این خصوص آشنایی بیشتری با اصطلاحات، تجهیزات و ادوات و همچنین ویژگی‌های فعالیت‌های دفاعی و نظامی داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا با همکاری روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اولین دوره در قالب ۲ گروه خواهران و برادران با حضور ۴۰ فعال رسانه‌ای استان اصفهان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان پیرامون سرفصل‌های دوره مذکور گفت: در این دوره سرفصل‌هایی چون نقش یگان‌ها و رده‌های مختلف نظامی در حفظ دستاوردهای انقلاب و آشنایی با برخی ادوات جنگی و ویژگی‌های آن‌ها تدریس شد.

وی با اعلام اینکه پایان‌بخش این برنامه اجرایِ میدان تیر بود، خاطر نشان کرد: بی‌شک تبیین و نشان دادن جایگاه دفاع در نظام اسلامی و نقش مردم در دفاع از انقلاب و آشنایی با دستاوردهای دفاعی و وظایف یگان‌های مختلف و آشنایی اصحاب رسانه با برخی ادوات و تجهیزات و معارف دفاع مقدس می‌تواند فضایی روشن از این عرصه را توسط اهالی رسانه برای عموم مردم ترسیم کند.

شکیب‌فر ادامه داد: روند این آموزش‌ها با همکاری روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با برگزاری دوره‌های مختلف برای خبرنگاران ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 680587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.