ستاره اسپانیایی خواهان جدایی از بارسلونا

وینگر اسپانیایی باشگاه بارسلونا درخواست خروج خود را به مدیران اعلام کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، آنسو فاتی وینگر اسپانیایی باشگاه بارسلونا خواهان ترک اردوی کاتالان‌ها در همین پنجره نقل و انتقالات است.

آنسو فاتی به تازگی به مدیران باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که دیگر نمی‌خواهد در این باشگاه بماند و علاقه دارد تا در این پنجره سریعاً از اردوی آبی‌اناری‌ها خارج شود.

فاتی در اغلب بازی‌های فصل گذشته روی نیمکت بوده و نقش کمی در موفقیت‌های باشگاه داشته است. ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا نیز اخیراً به او اعلام کرده است که وی هیچ جایی در پروژه بارسا ندارد. ژاوی در اوایل پنجره به وی گفته بود که بهترین گزینه برای او ترک باشگاه است اما فاتی به ادامه دادن در بارسا علاقمند بود اما اکنون، او دیگر به حضور در یافتن جایگاهی ثابت در ترکیب بارسا امید ندارد و خواهان جدایی است.

فاتی در فصل ۲۰۱۹ در سن ۱۶ سالگی به بارسلونا پیوست. او در شروع دوران فوتبالی خود عملکرد خوبی از در بازی‌ها نشان داد اما مصدومیت شدیدش باعث شد پیشرفت وی با مشکل مواجه شود. فاتی در ابتدا یکی از آینده دارترین مهره‌های باشگاه بود به گونه‌ای که پس از خروج مسی از بارسلونا، شماره ۱۰ باشگاه به فاتی رسید.

پس از وقفه‌های طولانی بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲، این وینگر اسپانیایی به ترکیب بارسا بازگشت اما حضور رافینیا و ظهور ستاره‌هایی همچون پدری و گاوی باعث شد زمان زیادی به وی در بازی‌ها نرسد و ارزش این بازیکن کاهش یابد.

باشگاه‌های منچستر یونایتد، آرسنال و تاتنهام علاقمند به وینگر اسپانیایی بارسلونا هستند و از سویی دیگر زمزمه‌هایی از تلاش باشگاه‌های عربستانی برای جذب وی به گوش می‌رسد.

کد خبر 680586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.