اعزام ۶۰ دستگاه اتوبوس از اصفهان به مرز مهران برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی

مدیر روابط‌عمومی شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه امروز (پنجشنبه) ۶۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی اعزام می‌شود، گفت: پس از اتمام مراسم اربعین و ابلاغ اتمام ماموریت توسط وزارت کشور، اتوبوس‌ها از مرز مهران به سمت اصفهان بدون مسافر بازمی‌گردند.

سیدمهدی علاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اعزام ۶۰ دستگاه اتوبوس از اصفهان به مرز مهران برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی اظهار کرد: مأموریت اصلی آن‌ها سرویس‌دهی در مرز مهران حدفاصل پارکینگ‌ها تا نقطه صفر مرزی به طول حدود ۲۰ کیلومتر است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه_ ۶۰ دستگاه اتوبوس با ۱۲۰ راننده، اکیپ فنی به همراه یک دستگاه اتوبوس امداد سیار با تمام امکانات همراه با تیم نظارت، همچنین یک دستگاه اتوبوس به منظور رفاه و استراحت‌گاه رانندگان در قالب ستاد اربعین حسینی اعزام شده‌اند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت اتوبوسرانی اصفهان و خاطرنشان کرد: پس از اتمام مراسم اربعین و ابلاغ اتمام مأموریت توسط وزارت کشور، اتوبوس‌ها از مرز مهران به سمت اصفهان با توجه دستورالعمل پلیس راهور خالی و بدون مسافر بازمی‌گردند.

اعزام ۶۰ دستگاه اتوبوس از اصفهان به مرز مهران برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت ناوگان در داخل شهر سعی شد در سرویس‌دهی روزانه مردم خللی ایجاد نشود و با جایگزین کردن اتوبوس‌های شرکت واحد مشکلی در سطح شهر نداشته باشیم.

علاءالدینی گفت: شهروندان یا مسافران چنانچه پیشنهاد، انتقاد یا نیاز به راهنمایی دارند، می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ موارد خود را مطرح کنند تا کارشناسان اتوبوسرانی اصفهان پاسخگوی آن‌ها باشند.

کد خبر 680561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.