فداکاری آزادگان، انقلاب اسلامی را در آستانه چهل‌وپنجمین سالگرد قرار داد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بدانید که اگر امروز در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب قرار می‌گیریم، ممکن نبود مگر با فداکاری آزادگان و هرچه آیات قرآن را مرور می‌کنیم در وصف آن‌ها سخن می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی شامگاه چهارشنبه _بیست‌وپنجم مردادماه_ در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز منطقه ۱۱ شهردرای اصفهان اظهار کرد: در محضر شما خوبان باید ایستاده صحبت کرد و در جلوی پای شما سر بر سجده سایید.

وی افزود: سال‌های مدیدی این حرف‌ها را شنیدید، کسانی مثل من زبانی به بازی گرفتند و الفاظی را برای شما گفتند اما بدانید که اگر امروز در آستانه چهل و سومین سالگرد انقلاب قرار می‌گیریم ممکن نبود مگر با فداکاری شما، هرچه آیات قرآن را مرور می‌کنیم در وصف شما سخن می‌گوید، شما عمرتان را با خدا معامله کردید که همیشه ماندگار است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز بر خودمان ببالیم، اگر من در این مسئولیت قرار گرفته‌ام و نمی‌توانم آنچه حق است ادا کنم اما جمهوری اسلامی مانند شجره طیبه‌ای است که سال ۵۷ ساخته شد و امروز تبدیل به درخت تنومندی شده است، این انقلاب همیشه دچار طوفان‌های عظیمی بوده است و امروز قوی‌تر از دیروز ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه شیعه‌ای که شما لحظات عمرتان را برای آن صرف کردید، امروز در دنیا می‌درخشد، در واقع پرچم امیرالمومنین (ع) را در این کشور برافراشته است، ادامه داد: سال گذشته مشاهده کردیم که به حسب ظاهر طوفانی وزید و گفتند کار جمهوری اسلامی تمام است، عجمیان و علی‌وردی به‌وجود آوردند، این تعاریف برای شما قصه است، شما با زخم‌هایتان زندگی کردید.

نادرالاصلی با بیان اینکه شما شهیدان زنده‌ای هستید که باید قدر خودتان را بدانید، خاطرنشان کرد: امثال من فقط جایگاه آن را گرفتم اما شما همه‌چیز را فدا کردید و مرد عمل بودید، خداوند بزرگترین پاداش را به شما عطا کرده است اما به ما نگاه نکنید که خیلی به شما بدهکار هستیم.

کد خبر 680486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.