نتایج هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال، شب گذشته با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال، شب گذشته _چهارشنبه، بیست و پنجم مردادماه_ با پیگیری پنج دیدار به پایان رسید. یک دیدار دیگر از این هفته امروز برگزار خواهد شد.

تراکتور ۰ - پرسپولیس ۱

تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. در دقیقه ۴۲، توپ ارسالی به پشت مدافعان تراکتور با خروج اشتباه پورحمیدی همراه شد تا بعد از جا ماندن او سعید صادقی در مقابل دروازه خالی خیلی راحت گلزنی کند و پرسپولیس با یک گل به پیروزی برسد.

ذوب‌آهن ۰ _ سپاهان ۲

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان از ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولادشهر در دربی اصفهان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سپاهان با دو گل به پیروزی رسید. در دقیقه ۵۰، شهریار مغانلو پنالتی گرفت، رضا اسدی پشت توپ ایستاد و گل برتری طلایی‌پوشان را به ثمر رساند. در دقیقه ۶۴، بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن بیش از حد با توپ حرکت کرد و باعث شد سپاهانی‌ها با یک توپ‌گیری ضد حمله بزنند و مغانلو با جای گذاشتن یک مدافع گل دوم طلایی‌پوشان را وارد دروازه فرعباسی کند.

1910777

شمس آذر قزوین ۱- هوادار ۲

تیمهیا شمس آذر قزوین و هوادار در ورزشگاه سردار آزادگان مقابل هم صف آرایی کردند که تیم هوادار با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. گل‌های این دیدار را بابک مرادی و امین قاسمی‌نژاد برای تیم هوادار و رحمان جعفری برای شمس آذر قزوین گلزنی کردند.

آلومینیوم اراک ۱- استقلال خوزستان۰

دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان مقابل هم قرار گرفتند که تیم آلومینیوم اراک توانست در هفته دوم لیگ برتر علاوه بر کسب سه امتیاز یک طلسم شش‌ماهه را نیز بشکند و با تک گل سیدمهران موسوی به پیروزی برسند.

پیکان ۰- گل گهرسیرجان ۰

دو تیم پیکان و گل گهرسیرجان در استادیوم پاس قوامین مقابل هم صف آرایی کردند و در نهایت هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

مس رفسنجان ۱- نساجی مازندران ۱

بازی مس رفسنجان و نساجی مازندران در ورزشگاه شهدای مس برگزار شد و در پایان هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. گل‌های این دیدار را محمدرضا آزادی و حسن جعفری از خط دروازه حریف عبور دادند.

1910718

فولاد ۱ - نفت آبادان ۲

تیم‌های خوزستانی فولاد و صنعت نفت در ورزشگاه شهدای فولاد با هم روبرو شدند و صنعت نفت موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد فولاد عبور کند. در دقیقه ۱۴ طالب ریکانی و در دقیقه ۵۰ حسین شنانی برای صنعت نفت و در دقیقه ۸۵ محمد عباس زاده برای فولاد گلزنی کردند.

جدول نتایج بازی‌های هفته دوم:

نتایج هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

جدول لیگ برتر:

نتایج هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

کد خبر 680483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.