ذوب‌آهن ۰ _ سپاهان ۲ / سپاهان سربلند دربی اصفهان

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر به میدان رفتند که سپاهانی‌ها بازی را با پیروزی تمام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان امشب _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان

داور: مرتضی منصوریان

ورزشگاه: فولادشهر

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، محمد قریشی، آرش قادری، شایان مصلح، امیرحسین جدی، جلال مداحی، عرفان معصومی، فردین یوسفی، سجادآشوری، محمدجواد محمدی، محمدحسین اسلامی

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

کارت زرد:

سپاهان: رضا اسدی

کارت قرمز:

شرح بازی: دوتیم بازی جنگنده‌ای ارائه می‌دهند، ذوبی‌ها مقابل تیم پر مهره سپاهان بازی خوبی ارائه می‌دهند. بازی به دقیقه ۱۵ رسید، اما همچنان هواداران به ورزشگاه می‌آیند. مدافعان سپاهان جلوی حملات حساب شده شاگردان ربیعی را می‌گیرند. حسین‌نژاد با پاس‌های تاثیر گذار، بازیکنان سپاهان را در موقعیت گل قرار می‌دهد. فشار حملات دوتیم و سرعت بازی کمتر شده، توپ و میدان در اختیار سپاهان است. سبزپوشان در ضد حملات خطرناک ظاهر می‌شوند، شاگردان مورایس شانس گلزنی زیادی ایجاد کردند. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: شهریار مغانلو پنالتی گرفت و رضا اسدی برای طلایی‌پوشان گلزنی کرد. گاندوها به دنبال جبران گل خورده هستند و دقایقی است که روی دروازه سپاهان موقعیت ایجاد می‌کنند. روی اشتباه بازیکن ذوب‌آهن شاگردان مورایس توپ‌گیری کردند و به گل رسیدند. ربیعی چهار تعویض همزمان انجام داد، حسین‌نژاد عملکرد درخشانی در این دیدار از خود نشان داده است. شش دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفته شد و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۳: زکی‌پور با ضربه سر توپی روی دروازه ذوب‌آهن ارسال کرد که ضربه پای دیگر بازیکن سپاهان با اختلاف کم از کنار دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: حسین‌نژاد پاسی در محوطه جریمه ذوب‌آهن به مغانلو داد که این بازیکن در موقعیت تک به تک با حبیب فرعباسی قرار گرفت، اما ضربه مغانلو با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: زکی‌پور توپی روی دروازه ذوب‌آهن فرستاد که رضاییان توپ را با سر به سمت دروازه فرعباسی زد، اما قادری اجازه گلزنی به بازیکن سپاهان را نداد.

دقیقه ۴۳: حسین‌نژاد در محوطه جریمه ذوب‌آهن شوتی به سمت دروازه این تیم زد که مدافع ذوب‌آهن با یک حضور به موقع توپ را دفع کرد.

دقیقه ۴۴: ضربه سر اسدی با اختلاف کم از بالای دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: فرعباسی شوت احمدزاده را از نزدیک ترین فاصله دریافت کرد.

دقیقه ۵۸: شوت بازیکن ذوب‌آهن با برخورد به تیر دروازه نیازمند برگشت داده شد.

دقیقه ۹۳: ضربه سر باقر پسند به تیر دروازه نیازمند برخورد کرد، توپ برگشتی دوباره به این بازیکن رسید، اما توپ باقر پسند از بالای دروازه به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۵۰ (سپاهان): شهریار مغانلو پنالتی گرفت، رضا اسدی پشت توپ ایستاد و گل برتری طلایی‌پوشان را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۴( سپاهان): بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن بیش از حد با توپ حرکت کرد و باعث شد سپاهانی‌ها با یک توپ‌گیری ضد حمله بزنند و مغانلو با جای گذاشتن یک مدافع گل دوم طلایی‌پوشان را وارد دروازه فرعباسی کند.

کد خبر 680464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داوود IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    0 0
    عشق است سپاهان...این تیم با همین سبک بازی بره جلو ‌‌و داوران برای سوگلی پایتخت بازی رو در نیارن...قطعا سپاهان قهرمانه