دو بازیکن بارسلونا برای خرید کانسلو قربانی می‌شوند

گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا به دنبال جذب ژائو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی است، اما باید دو بازیکن را قبل از جذب او، بفروشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس گزارش روزنامه موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا برای جذب ژائو کانسلو مدافع راست منچسترسیتی تلاش می‌کند، زیرا این مدافع، مورد علاقه پپ گواردیولا قرار نگرفته است.

سرمربی اسپانیایی، به کایل واکر علاقه بیشتری دارد مانع از پیوستن او به بایرن مونیخ شده است، در نتیجه، شانسی برای بازگشت کانسلو به ترکیب تیم، باقی نمی‌گذارد.

با این حال، بارسلونا باید حداقل دو بازیکن را بفروشد و از پول فروش بارسا ویژن برای تکمیل این انتقال استفاده کند، به کلمنت لنگلت و سرجینو دست اطلاع داده شده که آینده آن‌ها از نیوکمپ دور است و مسئولان باشگاه به دنبال فروش بازیکنان مازاد هستند.

کاتالان‌ها همچنین در حال بررسی بستن قرارداد قرضی با کانسلو، بدون تعهد به خرید اجباری هستند.

بارسلونا برای متعادل کردن حساب‌های خود در جهت پیروی از مقررات فرپلی مالی (FFP) با مشکل روبرو است، که آن‌ها را از ثبت‌نام بازیکنان جدید در لالیگا منع کرده است، از این رو، ایناکی پنا، مارکوس آلونسو و اینیگو مارتینز برای بازی هفته اول مقابل ختافه از لیست کنار گذاشته شدند.

بارسلونا، سرجینیو دست را به چندین باشگاه پیشنهاد داده است، اما هیچ‌یک از آن‌ها تاکنون به دلیل مطالبات بالای دستمزد و اصرار او برای فیکس بودن، علاقه‌ای به جذبش نشان نداده‌اند، با این حال، گزارش شده که یک باشگاه عربستانی به لنگلت پیشنهاد خوبی ارائه کرده و باید دید آیا این مدافع به خاورمیانه می‌رود یا خیر.

تا زمانی که بارسلونا بازیکنان خود را نفروشد یا پول حاصل از سایر معاملات را به دست نیاورده باشد، جذب کانسلو برای آن‌ها دشوار خواهد بود.

کد خبر 680437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.