برگزاری نشست ملی مشترک دفاتر امور شهری و رؤسای شورای اسلامی استان‌ها در خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: نشست مشترک ملی برای نخستین بار به میزبانی استان لرستان و با همکاری استانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داریوش بارانی امروز _چهارشنبه، بیست‌وپنجم مردادماه_ در حاشیه نشست ملی مشترک دفاتر امور شهری و رؤسای شورای اسلامی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نشست مشترک ملی برای نخستین بار به میزبانی استان لرستان و با همکاری استانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست مشترک با هدف هم‌اندیشی ارکان مدیریت شهری در کشور، همچنین واکاوی چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو درجهت ارائه خدمات بهتر به مجموعه مدیرت شهری کشور، استقصاء ظرفیت قانونی، بالقوه و بالفعل در شوراها، ظرفیت‌های قانونی شوراها و در واقع نقصان‌هایی که در حوزه قانون‌گذاری وجود دارد و مباحثی که در حوزه حکمرانی محلی و مشکلاتی که در حوزه حکمرانی محلی است، برگزار می‌شود.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: در حاشیه این نشست مجموعه مدیریت شهری تلاش کرده است که مهمانان از سراسر کشور را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر خرم‌آباد آشنا کند و از مقامات تأثیرگذار مدیرت شهری در کشور امتیازاتی عمرانی در حوزه ماشین‌آلات و خدمات شهری اخذ کنیم.

وی اضافه کرد: سعی کرده‌ایم جلساتی را نیز در تهران برگزار کنیم تا مسائل و مشکلات شهر خرم‌آباد را بهتر به مقامات تأثیرگذار کشوری برسانیم.

بارانی ادامه داد: امید است این سنگ بنا در ادامه نشست‌های ملی مشترکی که در دیگر مناطق کشور برگزار خواهد شد، بتواند خلل‌ها و مشکلاتی که در حوزه هماهنگی، هم‌افزایی و همدلی در بین ارکان اصلی مدیریت شهری کشور است را پر کند و بتواند در هماهنگی و همکاری بهتر بین دستگاه‌های مرتبط با مجموعه مدیریت شهری و کانون‌های تأثیرگذار در حوزه مدیریت کشور، تأثیرگذار باشد.

وی اظهار کرد: بهترین خروجی این جلسه صدور یک بیانیه، یک سیاست‌گذاری و ریل‌گذاری در جهت راهبرد بهتر جلسات و نشست‌ها در آینده و برای شهر خرم‌آباد در واقع آشنایی کشور ایران با فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان لرستان، آشنایی مدیران ارشد کشور با شهرهای استان لرستان و تنظیم جلساتی جهت اخذ اعتبارات عمرانی برای پروژه‌های عمرانی، خرید ماشین‌آلات و تجهیزات و تمهیداتی که در حوزه آسفالت و کارخانه‌های تولید شن و ماسه است، امید است شهرداری‌ها بتوانند بهرمند شوند.

کد خبر 680425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.