عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ مردادماه

در این بسته خبری از گردشگری اولویت شهرداری برای تغییر حاشیه رودخانه کرج است تا افزایش ۱۲۴ ون و اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر یزد و ساماندهی المان‌های شهری و سرعت‌گیرهای پایتخت طی دو ماه آینده را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

گردشگری اولویت شهرداری برای تغییر حاشیه رودخانه کرج است

علیرضا عاقلی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به ادامه روند آزادسازی حاشیه رودخانه کرج با حمایت دستگاه قضائی و مسئولان اجرایی استان البرز اظهار کرد: طرح‌های متنوعی با رویکرد گردشگری مسئولانه توسط مدیریت شهری در حاشیه این رودخانه اجرایی شده است.

سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های برنامه‌ریزی و نظارت به شهرداری کمک کنند

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه با اعلام آمادگی همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد اظهار کرد: این سازمان‌ها می‌توانند در حوزه‌های برنامه‌ریزی، نظارت و اجرا در کنار مجموعه مدیریت شهری باشند.

نیازمند جذب کارگر برای نظافت شهری هستیم

مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان، با بیان اینکه ۵۰۰ خانوار در اصفهان، وجود دارند که زباله صفر هستند، اظهار کرد: به کارگر برای نظافت شهری نیازمندیم، اما اجازه جذب اتباع بیگانه را نداریم؛ روزانه ۱۵۰ کارگر نظافت شهری غایب داریم که به دلایل مختلف غیبت می‌کنند به همین دلیل کمبود کارگران ملموس است.

وعده آبفا برای آبیاری درختان بوستان چیتگر

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با قطع آب در بوستان چیتگر اظهار کرد: آبفا به ما اعلام کرد که آب درختان بوستان چیتگر را تأمین می‌کند.

افزایش ۱۲۴ ون و اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر یزد

مهدی فعالی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار کرد: در راستای توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی یزد، ۹۵ ون و ۲۹ اتوبوس پیش خرید شده که بخشی از آن تحویل سازمان شده است.

ساماندهی المان‌های شهری و سرعت‌گیرهای پایتخت طی ۲ ماه آینده

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران اظهار کرد: طی دو ماه آینده ساماندهی گاردریل‌ها، نرده‌های اضافه، چراغ‌های راهنمایی اضافه و سرعت‌گیرهای پایتخت در دستور کار است.

تأثیر کوتاه یا بلند بودن جدول آیلند میانی بلوارهای مشهد بر تصادفات

علی سمیعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار کرد: برای کنترل خروج از محور وسایل نقلیه جدول آیلند میانی کاربردی ندارد، آنچه کاربرد دارد حفاظ‌های جانبی از قبیل گاردریل و هندریل است.

حمایت از شهردار فعلی ابهر تا تعیین تکلیف شهردار سابق شهر

سعید بهاوری، رئیس شورای شهر ابهر اظهار کرد: تا تعیین تکلیف شکایت شهردار سابق ابهر از شهردار فعلی با تمام توان حمایت می‌کنیم‌.

کد خبر 680409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.