رنگ‌آمیزی مجموعه‌های بازی کودکان در ۷۰ پارک سطح شهر گرگان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از آغاز رنگ‌آمیزی مبلمان سطح شهر گرگان خبر داد و گفت: رنگ‌آمیزی مجموعه‌های بازی کودکان در ۷۰ پارک سطح شهر در دست اجرا است.

مهستی قدس‌ولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ۶۶۰ پایه چراغ روشنایی و مجموعه‌های بازی در پارک‌ها و میادین شهر گرگان در حال رنگ‌آمیزی است، اظهار کرد: با هدف بهبود زیبایی بصری مبلمان شهری، طرح رنگ‌آمیزی پایه چراغ‌های روشنایی، وسایل بازی کودکان و تجهیزات ورزشی پارک‌ها، نرده‌ها، نیمکت‌ها و سطل‌های زباله پارک‌ها آغاز شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، توانسته‌ایم در فصل تابستان امسال به منظور استفاده از شرایط مناسب آب و هوایی، آماده‌سازی پارک‌ها برای بهره‌مندی بیشتر شهروندان و میزبانی از مسافران، طرح رنگ‌آمیزی المان‌های پارکی و میادین را از نیمه دوم تیرماه سال جاری آغاز کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان ادامه داد: این سازمان طی روزهای اخیر رنگ‌آمیزی پایه‌های چراغ‌های روشنایی با ارتفاع دو تا شش متر در پارک‌ها و میادین انجام داده است.

قدس‌ولی تصریح کرد: رنگ‌آمیزی مجموعه‌های بازی کودکان در ۷۰ پارک سطح شهر با هدف ارتقای زیبایی ظاهری شهر و ارائه فضایی دلنشین برای استفاده شهروندان در حال اجرا است.

وی گفت: به منظور افزایش کیفیت زیبایی منظر شهر، ایجاد جاذبه و رنگ بخشی به محیط بازی کودکان و ارائه فضاهای دلنشین‌تر برای شهروندان انجام شده است.

کد خبر 680403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کریم بخش حوتی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    خوب که 70 تا پارک دارید ولی ما روستامون هیچی نداره برای بازی کودکان و این بسیار سخت هست 😭😭😭