عاملان قتل مسلحانه شهروند فلاورجانی دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل مسلحانه شهروندی در فلاورجان در کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع جنایت خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک‌فقره قتل مسلحانه شهروندی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان و متواری شدن قاتل، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در محل مشخص شد فردی ۵۰ ساله با شلیک اسلحه کلت کمری به قتل رسیده و عامل این قتل نیز به سرعت از محل متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی، در نهایت عامل این جنایت در کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع قتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ پلیسی، در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری، دو تیغه خشاب و ۱۳ فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: با اقدامات هوشمندانه پلیسی، همدست قاتل نیز شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شد.

سردار هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: قاتل انگیزه خود از ارتکاب این قتل را اختلافات مالی با مقتول اعلام کرد. در این خصوص پرونده تشکیل شد و عاملان این جنایت به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 680396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.