هم‌تیمی جدید رونالدو و مانه از منچسترسیتی می‌آید!

طبق گزارش‌ها، آیمریک لاپورته می‌تواند به کریستیانو رونالدو و سادیو مانه در النصر بپیوندد، زیرا منچسترسیتی پیشنهاد عربستانی‌ها برای جذب این مدافع را پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه اتلتیک، منچسترسیتی تصمیم گرفته است پیشنهاد النصر برای جذب آیمریک لاپورته را بپذیرد. این موضوع زمینه را برای انتقال احتمالی مدافع اسپانیایی به این باشگاه عربستانی فراهم کرده است.

لاپورته فصل قبل تنها ۱۲ بازی در لیگ‌برتر انجام داد. آمدن یوشکو گواردیول از لایپزیگ، که یک مدافع میانی چپ پا است، وضعیت او را در ورزشگاه اتحاد پیچیده‌تر می‌کند.

لاپورته می‌خواهد در تیمی به میدان برود که فیکس باشد تا شانسش برای قرارگیری در لیست تیم ملی اسپانیا جهت شرکت در یورو ۲۰۲۴، از بین نرود.

این مدافع می‌خواهد تا آنجا که ممکن است بازی کند، به خصوص اینکه مسابقات بین‌المللی و ملی کمتر از یک سال دیگر دوباره در آلمان استارت خواهد خورد.

هزینه‌های تابستانی النصر، با خریدهای قابل توجهی مانند سادیو مانه و مارسلو بروزوویچ، نشان‌دهنده جاه‌طلبی آنها برای رقابت و کسب جام در چندین جبهه است. شکی نیست که اضافه شدن بالقوه لاپورته به این فهرست، آنها را به عنوان یک تیم، حتی قدرتمندتر از قبل می‌کند.

کد خبر 680395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.