شهرداری مشهد مسئله ترافیک را به صورت ویژه بررسی می‌کند

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد گفت: ترافیک مسئله‌ای ویژه است و باید از ابعاد مختلف مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد، در این راستا مدت زمان یک سال است که رویکرد آموزشی مشهد در این زمینه مسئله‌محور شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی یاراحمدی خراسانی، امروز_ چهارشنبه بیست‌وپنجم‌مردادماه_ در رهیافت تخصصی رنگ‌های ترافیکی، اظهار کرد: این سومین رهیافتی است که با سازمان ترافیک برگزار شده است و حدود ۵۵ رهیافت را به صورت هفته‌ای با رویکرد مسئله‌محوری برگزار کردیم.

وی افزود: مدت زمان یک سال است که رویکرد آموزشی مشهد مسئله‌محور شده است.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: ترافیک موضوع ویژه‌ای است که از سه بعد قابل بررسی و مطالعه است، نخستین بعد مدیریت زمان از لحاظ روانشناسی اجتماعی و بررسی تأثیرات ترافیک بر روح، روان و رفتار گروه‌های مختلف انسانی است، بعد دوم مسائل زیست‌محیطی است که باید مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد.

یاراحمدی خراسانی ادامه داد: رنگ‌های ترافیکی با هدف بهتر دیده شدن و تغییر رنگ ندادن باید مورد توجه قرار گیرد، مسئله مهم بعدی که باید مورد بررسی و مطالعه بیشتر قرار گیرد موضوع بازتاب مناسب علائم ترافیکی در شب برای دیده شدن است.

کد خبر 680391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.