۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
اطفای آتش در مراتع سردره پاوه

فرماندار شهرستان پاوه گفت: با همت اهالی بومی، انجمن‌های مردم‌نهاد و ادارات مرتبط، بامداد امروز آتش در مراتع سردره پاوه خاموش شده است.

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تلاش مردم منطقه، انجمن‌های مردم‌نهاد، بسیج مردمی و ارگان‌ها و نهادهای دولتی، بامداد امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ آتش منطقه سردره پاوه خاموش شد.

وی افزود: ظهر دیروز، دوشنبه گزارشی مبنی بر خاموشی آتش با تلاش بسیج مردمی و اهالی ارائه شد، اما مجدد از ساعات پایانی شب گذشته به دلیل وزش باد آتش در مراتع شعله‌ور شده بود.

فرماندار شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: به محض دریافت گزارش آتش‌سوزی به همراه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در محل حاضر شدیم و با همراهی مردم و حضور نیروی‌های منابع طبیعی، محیط زیست، آتش‌نشانی، شهرداری پاوه، بسیج، سپاه و عوامل انتظامی و هلال احمر اقدام به خاموش کردن آتش و ایمن‌سازی کردیم که حدود ساعت ۳:۰۰ بامداد امروز آتش خاموش شد.

حیدری اضافه کرد: تیم‌های مردمی، منابع طبیعی و محیط زیست پس از اطفا در محل باقی ماندند تا در صورت بروز مجدد آتش به‌سرعت اقدام به اطفا کنند.

وی گفت: صمیمانه از مردم با فرهنگ و صبور شهرستان پاوه که همیشه بدون چشمداشت در میدان حضور دارند و از منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان مراقبت می‌کنند، کمال تشکر را دارم و به تمام ادارات، نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی و هلال احمر، منابع طبیعی، محیط زیست و تشکل‌های مردم‌نهاد خدا قوت می‌گویم.

کد خبر 680375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.