تعیین تکلیف ۸۵ درصد از کالاهای رسوبی در استان بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بوشهر با تعیین تکلیف ۸۵ درصد کالاهای رسوبی در جایگاه ممتاز کشوری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شکیبی‌نسب امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعیین تکلیف و خروج کالاهای رسوبی به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در ارزیابی عملکرد بنادر است و استان بوشهر توانسته است با ثبت رکورد بالای ۸۵ درصدی در تعیین تکلیف و خروج کالاهای رسوبی، در این شاخص عنوان استان پیشتاز را از آن خود کند.

وی افزود: ثبت چنین رکوردی بدون تردید ارمغان‌آور آزادسازی ظرفیت‌های انبار کالا و اعتماد بیش از پیش صاحبان کالا برای واردات کالا از بنادر استان بوشهر است که باید این موفقیت را حاصل همراهی شایسته مدیران ذی‌ربط در استان بدانیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در تأمین نیازهای کشور به‌ویژه مواد اولیه مورد نیاز خط تولید، اداره کل بنادر بوشهر همواره نگاهی مثبت و استراتژیک به این مقوله دارد.

شکیبی‌نسب تاکید کرد: امید است در سایه این عملکرد مثبت و سازوکارهای حمایتی تدارک‌دیده برای صاحبان کالا، بنادر بوشهر بتواند افزایش عملکرد ۱۱ درصدی تخلیه و بارگیری چهار ماه نخست امسال را با ضرب‌آهنگ بیشتری تداوم بخشند.

مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی به پاس عملکرد قابل توجه بنادر بوشهر، گناوه، کنگان و دیر در تعیین تکلیف کالاهای رسوبی، با صدور لوح تقدیرهایی جداگانه از رئیس کل دادگستری، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل بازرسی، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر، دادستان و معاون دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر به عنوان مدیران مؤثر و همراه در سرعت‌بخشی به ترخیص کالاهای رسوبی، قدردانی کرد.

کد خبر 680368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.