تلاش قوه قضاییه در راستای کاهش اطاله دادرسی و آسیب‌های اجتماعی

نماینده دادگستری استان اصفهان از تلاش قوه قضاییه در راستای کاهش اطاله دادرسی و آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین آقایی امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در آئین افتتاح پژوهشکده مشترک چهار جانبه دانشگاه اصفهان، پژوهشگاه قوه قضائیه، دادگستری و مرکز مدیریت حوزه علمیه اظهار کرد: ایجاد این پژوهشگاه و تفاهم‌نامه چهارجانبه برای اولین بار در کشور و در استان اصفهان منعقد شد.

وی افزود: هدف از تأسیس پژوهشکده مشترک چهار جانبه دانشگاه اصفهان، پژوهشگاه قوه قضائیه، دادگستری و مرکز مدیریت حوزه علمیه، کمک، همدلی و تشریک مساعی در راستای مدیریت و رفع مشکلات و معضلات اجتماعی است.

نماینده دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: از زمانی که حجت‌الاسلام جعفری به عنوان رئیس کل دادگستری استان اصفهان منصوب شد، این دغدغه را داشت که اقدام مؤثری در راستای پیشگیری از وقوع جرم، کاهش پرونده‌ها، کاهش اطاله دادرسی و آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت حوزه علمیه و دانشگاه انجام شود که با عنایت رئیس پژوهشکده قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری و همکاری صمیمانه دانشگاه اصفهان این موضوع محقق شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در سایه تعامل، همراهی و تشریک مساعی، دغدغه‌هایی که جامعه نیازمند رفع آن بوده را با استفاده از ظرفیت حوزه علمیه و دانشگاه اصفهان برطرف کنیم و رسالتی که بر دوش قوه قضائیه در استان اصفهان گذاشته شده، به نحو شایسته انجام دهیم.

کد خبر 680359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.