۱۰ مظنون حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) شناسایی و بازداشت شدند

رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه مراسم تشییع دو شهید حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، از افزایش تعداد بازداشت‌شدگان این حادثه به ۱۰ تن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در حاشیه مراسم تشییع دو شهید حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) که با حضور پرشور مردم مؤمن و متدین شیراز برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت دو تن از حافظان و خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) از افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مرتبط با این حادثه به ۱۰ تن خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص زیر نظر مقام قضائی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بازپرس ویژه این پرونده با همکاری تمام ضابطان اشراف کاملی بر پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) دارد و تمام اقدامات تحت نظارت مقام قضائی انجام می‌شود، افزود: پرونده در سریع‌ترین زمان ممکن و در چارچوب قانون رسیدگی و مراحل مختلف رسیدگی مطابق ضوابط اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحان و مصدومان این واقعه تلخ تصریح کرد: مجموعه علوم پزشکی شیراز با بسیج بهترین نیروهای کادر درمان استان، مشغول ارائه خدمات به مجروحان حادثه هستند.

وی با تقدیر از مردم شیراز که با حضور پرشور خود در مراسم تشییع دو شهید این حادثه تروریستی نمونه‌ای از وحدت و انسجام ملت ایران در برابر دشمنان زبون و جبهه کفر و الحاد را به منصه ظهور گذاشتند، گفت: تا زمانی که این مردم ولایتمدار پشتیبان نظام و ارزش‌های انقلاب هستند، این نظام الهی به مسیر مقتدرانه خود ادامه خواهد داد.

مراسم وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر دو شهید حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از ساعت ۹:۰۰ صبح امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ از میدان شهدای شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) آغاز شد.

این مراسم باشکوه با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، استاندار فارس، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این آئین زنان و مردان، جوانان و نوجوانان غیرتمند شهر شیراز با جان دل این دو شهید را همراهی کردند و فریاد «هیهات منا الذله، ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم، انقلاب اسلامی چون کوه استوار است، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند و با در دست داشتن عکس شهدا و سر دادن شعارهایی علیه جنایت کشورهای حامی تروریست حماسه‌ای ماندگار را رقم زدند.

کد خبر 680328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.