تحقق ۱۴۰ درصدی جذب اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۶ در استان سمنان

استاندار سمنان گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران عامل بانک‌ها در حوزه تسهیلات تبصره ۱۶، حدود ۱۴۰ درصد جذب اعتبارات محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا هاشمی، امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان سمنان اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و مدیران عامل بانک‌ها، در حوزه تسهیلات تبصره ۱۶، حدود ۱۴۰ درصد جذب اعتبارات محقق شد.

وی افزود: پس از پرداخت تسهیلات، پیگیری و نظارت بر عملکرد واحد تولیدی و راستی‌آزمایی تا دستیابی به رونق و رشد اقتصادی باید به صورت جدی در دستور کار باشد.

استاندار سمنان تصریح کرد: ضرورت دارد تا تسهیلات تبصره ۱۶ در راستای توانمندسازی، محرومیت‌زدایی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید پرداخت شود و با اجرای مطلوب طرح تکام، شاهد تحول و توسعه در سطح روستاهای استان سمنان باشیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی سفر به شهرستان‌های استان، دیدار چهره به چهره و گره‌گشایی از مشکلات مردم را به صورت ویژه مدنظر داشته باشند و در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار سمنان گفت: فرمانداران استان در راستای جذب اعتبارات سهم شهرستان، پیگیری‌ها از دستگاه‌های اجرایی را به‌طور جدی دنبال کنند.

کد خبر 680288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.