ترکیب احتمالی سپاهان در دربی اصفهان

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به دربی اصفهان رسیده است که دو مهره اصلی خود را در این بازی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان هرچند لیگ بیست‌وسوم را با بردی ارزشمند مقابل یکی از رقبای اصلی این فصل خود آغاز کرد، اما این بازی برای مورایس تلفات زیادی بر جای گذاشت. از مصدومیت نسبتاً بلندمدت کاپیتان محمد کریمی تا اخراج نیلسون جونیور بخشی از اتفاقات بد سپاهان از بازی قبلی بود. به این ترتیب سرمربی سپاهان، دو بازیکن ترکیب اصلی بازی قبل را در اختیار نخواهد داشت و با توجه به کمبود بازیکن در خط میانی، تصمیم‌گیری برای انتخاب جایگزین کریمی بسیار سخت خواهد بود.

پیام با بازوبند کاپیتانی در دربی ۷۳

با مصدومیت محمد کریمی و امید نورافکن، پیام نیازمند جلوتر از سایر بازیکنان سپاهان امشب به عنوان کاپیتان وارد زمین فولادشهر می‌شود. دروازه‌بان محبوب سپاهان امیدوار است اولین کلینشیت فصل خود را در دربی ثبت کند و البته تیمش هم با کاپیتانی او دومین سه امتیاز فصل را کسب کند.

معمای جانشین نیلسون جونیور

خط دفاع چهار نفره سپاهان نسبت به بازی قبلی یک تغییر خواهد داشت. با اخراج جونیور در بازی قبلی، حالا مورایس باید جانشین او را در بازی با ذوب آهن انتخاب کند و این انتخاب باید بین سیاوش یزدانی و هادی محمدی، دو مدافع وسط اسکواد سپاهان باشد. هرچند یزدانی گزینه منطقی‌تری است اما بازی کردن محمدی در بازی قبلی به عنوان یار تعویضی و سایر شواهد نشان می‌دهد احتمالاً هادی محمدی، جانشین نیلسون و زوج دانشگر در قلب دفاع سپاهان باشد. دو مدافع کناری ترکیب سپاهان مشخص هستند و زکی‌پور و رضائیان که در حملات هم بسیار نقش مؤثری دارند، در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

گزینه‌های مختلف مورایس برای جانشینی کاپیتان

مصدومیت محمد کریمی در همان بازی اول مورایس را وارد چالش سختی کرد زیرا لیست سپاهان با کمبود شدید هافبک روبه‌رو است و همین موضوع انتخاب جانشین کریمی را سخت می‌کند. البته مورایس گزینه‌های مختلفی برای حل این چالش در سر دارد که محتمل‌ترین آنها استفاده از فرشاد احمدزاده در میانه میدان به جای پست وینگر راست است، به این ترتیب احمدزاده در کنار محمد قربانی و رضا اسدی سه بازیکن میانی سپاهان خواهند بود. گزینه‌های دیگر مورایس برای حل این چالش استفاده از احسان پهلوان یا ارشیا سرشوق است، بازیکنانی که اگر در ترکیب ابتدایی نباشند، احتمال حضور آنها در طول بازی زیاد است.

البته اگر در ساعات باقیمانده تا بازی مشکل ثبت قرارداد برایان دابو حل شود و کارت بازی این بازیکن صادر شود، احتمالاً برایان دابو هافبک وسط سپاهان در بازی با ذوب‌آهن خواهد بود.

خط حمله مخوف با رهبری شهریار

خط حمله سه‌نفره سپاهان در صورتی که فرشاد احمدزاده با تغییر پست مواجه شود و به خط هافبک منتقل شود نسبت به بازی قبلی تغییر خواهد کرد، به این ترتیب مورایس احتمالاً از یک وینگر راست دیگر از بین کاوه رضایی و حسین‌نژاد به جای احمدزاده استفاده می‌کند و شکاری همچون بازی قبل وینگر چپ سپاهان خواهد بود. مغانلو، زننده اولین گل فصل سپاهان به عنوان مهاجم نوک بازی خواهد کرد، هرچند در زمان حمله ممکن است سپاهان بیش از یک مهاجم نوک در باکس حریف داشته باشد.

به این ترتیب ترکیب احتمالی سپاهان برای دربی اصفهان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

کد خبر 680279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.