تحول در خدمت‌رسانی با آبرسانی به ۴۸۷ روستای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان گفت: آبرسانی به ۴۸۷ روستای استان کردستان به‌منظور تحول در خدمت‌رسانی به مردم استان در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی آبفای کردستان، محمد فرهاد اظهار کرد: طرح آبرسانی به ۴۸۷ روستای استان کردستان شامل آبرسانی به ۱۶۹ روستا در قالب فاز نخست جهاد آبرسانی، ۱۲۰ روستا در فاز دوم، ۹۸ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی و ۱۲ روستا توسط خیران آب‌رسان است.

وی افزود: از مجموع این طرح‌ها، طرح جهاد آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان در قالب قراردادی به مبلغ ۵۲۷.۸ میلیارد تومان در حال اجرا است و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی برای آبرسانی به ۳۱۸ روستای دیگر استان از سایر منابع مالی، انتظار داریم تغییر و تحول اساسی در حوزه آبرسانی اتفاق بیفتد که این امر موجب ارتقای زیرساخت‌های استان در حوزه آب خواهد شد.

فرهاد با بیان اینکه یک هزار و ۳۰ روستا از یک هزار و ۶۷۷ روستا تحت پوشش این شرکت هستند، گفت: با اجرای طرح جهاد آبرسانی، ۶۷ هزار نفر از جمعیت روستایی استان کردستان تحت پوشش آبرسانی قرار می‌گیرند.

وی گفت: این طرح اثرات مطلوبی بر وضعیت خدمت‌رسانی به روستاها به دنبال خواهد داشت، چراکه می‌توانیم بخشی از نیازهای موجود در حوزه آب روستاها را از این طریق پوشش دهیم.

کد خبر 680278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.