شرکت بیش از ۳۵۰۰ معلم خوزستانی در آزمون انتخاب مدیران

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آزمون موردکاوی برای داوطلبان تصدی پست مدیریت به صورت همزمان در سراسر کشور و در استان خوزستان نیز در ۵۲ حوزه امتحانی با حضور سه هزار و ۷۲۲ داوطلب برگزار شد.

مسعود حمیدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به رویکرد مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان در پروژه انتخاب و انتصاب مدیران، اظهار کرد: مدیر مدرسه به عنوان مهم‌ترین راهبر تحقق تعلیم و تربیت نقش مهمی در عملیاتی‌سازی مفاد سند تحول بنیادین و اجرایی شدن برنامه‌ها و طرح‌های کیفیت بخشی آموزشی و تربیتی دارد.

وی افزود: آزمون موردکاوی برای داوطلبان تصدی پست مدیریت به صورت همزمان در سراسر کشور و در استان خوزستان نیز در ۵۲ حوزه امتحانی با حضور سه هزار و ۷۲۲ داوطلب برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به رقابت سه هزار و ۷۲۲ داوطلب تصدی پشت مدیریت مدارس در سطح استان خوزستان، خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و ۸۲ مدیر در مقاطع سه‌گانه پس از آنکه شایستگی‌های لازم آن‌ها در قالب پروژه انتخاب و انتصاب مدیران احراز شد، انتصاب خواهند شد تا بتوان شاهد آغاز باشکوه مهرماه با مدیران تحولی و معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مفاد سند تحول بنیادین باشیم.

حمیدی‌نژاد گفت: انتخاب مدیرانی در تراز تعلیم و تربیت تمام ساحتی، معتقد به ارکان مدرسه و برنامه‌های برخاسته از دل سند تحول بنیادین و مدیرانی وفادار به آموزه‌های و ارزش‌های انقلاب، باید سرلوحه متولیان امر انتخاب و انتصاب مدیران قرار گیرد.

کد خبر 680244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.