اجرای ۸۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: سال جاری ۸۰ هزار مترمربع آسفالت در بخش روکش و لکه‌گیری استفاده شده که نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشته است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری گلپایگان بر مبنای رقم هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: ۷۰ درصد بودجه از طریق سرمایه‌گذاری محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال جاری ۸۰ هزار مترمربع آسفالت در بخش روکش و لکه‌گیری استفاده شده است، افزود: امسال مساحت اجرای آسفالت نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشته است.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه سال گذشته بیش از هزار تن قیر به شهرداری گلپایگان تخصیص پیدا کرد، گفت: به منظور رضایتمندی شهروندان عملیات آسفالت در سطح شهر به ویژه در محلات کم‌برخوردار شهر عادلانه اجرا می‌شود.

شکرزاده از اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی و بهسازی معابر شهری خبر داد و تصریح کرد: تا پایان امسال، طرح‌های المان میدان ولی‌عصر (عج) و میدان امام رضا (ع) ساماندهی می‌شود، همچنین به‌منظور ساماندهی جداره‌ها، زیباسازی و بلوک‌فرش خیابان امام خمینی (ره) ۹ میلیارد تومان بودجه تخصیص دادیم.

وی از تشکیل سازمان سیما و منظر در شهرداری خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۷۵ هکتار فضای سبز شهری داریم و پارک‌های محلی نیز در حال گسترش است؛ بنابراین به‌منظور ساماندهی مبلمان فضای سبز شهری، تقویت هویت کالبدی و معماری شهر، ضوابط نصب تابلوها، نماها و سردر مغازه‌ها و ضوابط تشکیل سازمان سیما و منظر شهری تدوین و برای تأیید به شورای اسلامی شهر ارسال شده است.

کد خبر 680231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.