اختصاص ۶۰ میلیارد اعتبار محرومیت‌زدایی در سفر مدیرعامل بنیاد علوی کشور به خوروبیابانک

۶۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر مدیرعامل بنیاد علوی کشور به شهرستان خوروبیابانک به طرح‌های محرومیت‌زدایی و در حال احداث اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید خاوه‌ای امروز _بیست‌وچهارم مردادماه_ در حاشیه سفر به شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: اولویت ما در بنیاد علوی، طرح‌ها و برنامه‌های نیمه‌تمام است و تلاش می‌کنیم که در اجرای طرح‌های نیمه‌تمام دستگاه‌های متولی هم‌افزایی کنیم تا منفعت اجرای پروژه‌ها به مردم مناطق محروم سریع‌تر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با دستگاه‌های متولی در جهت اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در کنار مردم خواهیم بود، افزود: اعتبار خوبی توسط بنیاد علوی به طرح‌های شهرستان خوروبیابانک اختصاص یافته است و این اعتبار برای طرح‌های لایروبی قنوات، احداث کانال بتنی کشاورزی، توسعه فضای آموزشی، ساماندهی گلزار شهدا است.

مدیرعامل بنیاد علوی کشور ادامه داد: توسعه و تجهیز مراکز قرآنی، خانه‌های عالم و مساجد، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی، مبلمان شهری، طرح‌های هادی روستایی، تکمیل استخر شنا، راه‌های روستایی، ساخت مرکز دیالیز شهر جندق و تسهیلات اشتغالزایی و کمک به ساخت منزل محرومین از دیگر طرح‌هایی است که اعتبار مذکور به آن تعلق گرفته است.

وی اضافه کرد: دو دستگاه ماشین حمل زباله شهری و روستایی و یک دستگاه تانکر آبرسانی و آمبولانس به شهرستان خوروبیابانک اختصاص یافت و شهرستان خوروبیابانک یکی از اهداف بنیاد علوی است.

به گزارش ایمنا، وحید خاوه‌ای که به دعوت نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک به شهرستان خوروبیابانک سفر کرده بود، در ابتدای ورود با همراهی فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان با حضور در شهر جندق از طرح‌های ساماندهی گلزار شهدا، خانه عالم، ساختمان دیالیز و باغ بانوان در دست اقدام این شهر بازدید کرد.

بازدید از طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر فرخی، بازدید از روستاهای ابراهیم آباد و جعفر آباد، طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر خور، استخر شنا و هیئت علمدار شهر خور از مهمترین برنامه سفر مدیر عامل بنیاد علوی به شهرستان خوروبیابانک بود که با قول مساعد وی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام و این پروژه‌ها روبه‌رو بود.

کد خبر 680212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.