الحاق ۲ محله به محدوده شهر گلپایگان

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: شورای شهر با پیگیری‌هایی که در کمیسیون ماده پنج انجام داد، محله جاده قدیم اصفهان و محله کوی مدرس در بلوار ولیعصر را به محدوده شهر گلپایگان اضافه کرد.

سیدمحمدحسن علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته ۱۸۳ جلسه علنی شورای اسلامی شهر با ۲۱۱ مصوبه برگزار شده است، اظهار کرد: در یک سال گذشته از سوی شهروندان ۱۸۴ فقره درخواست رسیدگی در حوزه‌های مختلف شهری به شورای شهر ارسال شده است.

وی افزود: بازدیدهای میدانی به صورت مستمر از سطح محلات مختلف شهر به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار به منظور شناسایی مشکلات محلات انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با بیان اینکه در یک سال گذشته بیش از ۵۰ جلسه شورای ترافیک برگزار شده است، خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد مصوبات شورای ترافیک توسط شهرداری اجرایی می‌شود و شهروندان دوشنبه هر هفته می‌توانند با حضور در شورای شهر مشکلات و مطالبات شهری را مطرح کنند.

علوی اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که در کمیسیون ماده پنج انجام دادیم، محله جاده قدیم اصفهان و محله کوی مدرس در بلوار ولیعصر به محدوده شهری اضافه شد.

وی با بیان ۷۱ پرونده در کمیسیون ماده پنج راه و شهرسازی استان اصفهان بررسی شده است، ادامه داد: با پنج پرونده موافقت و با چهار پرونده مخالفت شده و پنج پرونده مورد بررسی مجدد قرار گرفته است، همچنین طی یک سال گذشته ۲۷ پرونده در کمیسیون بدوی و ۱۴۰ پرونده در کمیسیون تجدیدنظر مطرح شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان تصریح کرد: آزادسازی بلوار آیت‌الله مطهری، ملک سهرابی انتهای بازار تاریخی، ملک نیکنام و حدفاصل کوچه آیت‌الله محمدی به سمت شهید احمدی انجام شد. آزادسازی کامل بلوار امام رضا (ع)، ابتدای کوچه آموزش و پرورش، ورودی اصلی مسکن مهر به منظور رفع تصادفات و آزادسازی کوچه مسجد حاجی به منظور احداث پارکینگ در دستور کار شهرداری است.

علوی با بیان اینکه عقب‌نشینی و بازگشایی دیوار ایستگاه تحقیقات دامپروری در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: احداث بوستان‌های محلی ملت، ارغوان و گل نرگس در دست اقدام بوده و احداث بوستان محلی در محله جاده قدیم اصفهان و منطقه صفائیه در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه پروژه روکش آسفالت در خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان هفده‌تن و بلوار آیت‌الله محمدی به انجام رسید، افزود: عملیات روکش آسفالت بلوار آیت‌الله محمدی و بلوار حسن حافظ اجرایی می‌شود. پروژه کنارگذر، حدفاصل بلوار شهید بهشتی تا بلوار امام رضا (ع) در جنوب آرامستان قاضی زاهد نیز به منظور هدایت و دفع آب‌های سطحی و جلوگیری از تخریب پل در دست اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان از نصب گذر علما و مشاهیر در ضلع غربی مسجد جامع خبر داد و افزود: اجرای سر در بازار از سمت بازار کوزه‌گرها انجام می‌شود.

کد خبر 680205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.