۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
دستگیری قاتل فراری در اراک

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری عامل قتل مرد ۴۴ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری امروز سه‌شنبه_ بیست‌وچهارم مردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اعلام مفقودی یکی از شهروندان اراکی و بررسی انجام شده توسط کارآگاهان پلیس، با طرح فرضیه گروگانگیری و قتل فرد فقدانی مراتب در دستور کار قرار گرفت و به همین منظور اکیپی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با هدایت رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی مسئول رسیدگی به پرونده شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات فنی کارآگاهان یک نفر مظنون در این رابطه شناسایی شد، گفت: کارآگاهان متوجه شدند فرد مفقودشده آخرین بار در یک باغ ویلا در اطراف اراک حضور داشته است در این راستا با تجسس در این محل به وضعیت غیرطبیعی باغچه انتهای باغ مشکوک و با حفر آن، جسد مردی جوان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی ادامه داد: پس از انجام آزمایشات پزشکی قانونی بر روی جسد کشف شده، مشخص شد که جسد متعلق به فرد مفقودشده است.

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های لازم و تحقیقات تکمیلی، فرد مظنون به قتل از سوی کارآگاهان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

کارآگاه چهری اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی، متهم که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

وی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 680175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.