نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر برگزار می‌شود

معاون صدای مرکز صدا و سیمای اصفهان گفت: در راستای تعاملات با شهرداری و مخاطب‌محوری برای نخستین بار جشنواره ملی صدای شهر در سطح کشور در دو بخش مردمی و حرفه‌ای در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدصالح پرورش امروز _ سه‌شنبه بیست و پنجم مردادماه_ در آئین بزرگداشت چهاردهمین سالگرد تأسیس مجموعه رادیویی صدای شهر اظهار کرد: فضای رادیو دوستانه است، در واقع چیزی که ما را در رسانه در کنار مسلح شدن به علم، کار و توانایی‌های فنی و محتوایی موفق می‌کند، افزایش همدلی‌ها است، در این راستا همواره تلاش کرده‌ایم در این زمینه گام برداریم.

وی افزود: در این دوره اتفاقات خوبی رقم خورد، در گذشته نقد زیادی به صدای شهر وارد بود که کمتر به مطالبات مردم توجه می‌شود و به روابط عمومی شهرداری و گزارش‌دهی تبدیل شده است، در این راستا با همت دوستان تحول خوبی در صدای شهر رخ داد و از روابط عمومی و گزارش‌دهی به سمت مطالبات مردمی پیش رفت.

معاون صدای مرکز صدا و سیمای استان اصفهان با بیان اینکه در راستای تعامل با شهرداری و مخاطب‌محوری برای نخستین بار جشنواره ملی صدای شهر در سطح کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: این جشنواره در سطح کشور است، از این رو تلاش می‌کنیم به‌عنوان یک جشنواره ماندگار در شهر ثبت کنیم تا امتیازی برای استخدام افراد در سازمان باشد.

وی با بیان اینکه فراخوان جشنواره از بیست و پنجم مردادماه آغاز می‌شود و تا یکم مهرماه ادامه دارد، گفت: این جشنواره در دو بخش مردمی و حرفه‌ای در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود.

پرورش با بیان اینکه رویکرد جشنواره ملی رادیویی صدای شهر تقویت فرهنگ شهروندی است و مزایایی برای صدای شهر دارد، تصریح کرد: محتواهای خوبی از سراسر کشور به‌دست ما می‌رسد، همچنین استعدادها و توانمندی‌های جدید برای به‌کارگیری بیشتر شناسایی می‌شوند.

به گزارش ایمنا در این مراسم از پوستر نخستین جشنواره ملی صدای شهر رونمایی شد.

کد خبر 680161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.