خط کشی محوری کندروی بزرگراه شهید خرازی انجام می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: برای افزایش ایمنی و بالا رفتن کیفیت خط کشی خیابان‌ها متناسب با شرایط آب و هوایی استان، همچنین استفاده از روش‌های نوین و فرمولاسیون علمی و دانش محوری، خط کشی محوری کندروی بزرگراه شهید خرازی انجام می‌شود.

علی رضی‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای خط‌کشی محوری کندروی خرازی اظهار کرد: خط کشی‌های کف و افقی از مهم‌ترین علائم رانندگی هستند که نزدیک به ۸۰ هزار متر خط کشی محوری انجام شده است.

وی افزود: در واقع اهمیت این خطوط به میزانی است که اگر بین خطوط حرکت نکنیم و علائم افقی به خوبی مشخص نباشد دچار حادثه می‌شویم از این رو علاوه بر جرم‌زدایی از این خطوط، تمام محورهای خیابان‌ها و معابر فرعی خط کشی شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت وجود و توجه به علائم و خط کشی خیابان‌ها، تصریح کرد: این خط کشی‌ها با ایجاد یک دید بصری ذهنی، منجر به کاهش سرعت وسیله نقلیه برای افزایش ایمنی مسیر می‌شود و توجه به خطوط راهنمایی و رانندگی، کاهش حجم ترافیک و تصادفات را به همراه دارد.

وی ادامه داد: برای افزایش ایمنی و بالا رفتن کیفیت خط کشی خیابان‌ها متناسب با شرایط آب و هوایی استان، همچنین استفاده از روش‌های نوین و فرمولاسیون علمی و دانش محوری، خط کشی محوری کندروی بزرگراه شهید خرازی انجام می‌شود.

رضی‌زاده با اشاره به هوشمندسازی و بهبود عملکرد تجهیزات کنترل ترافیک در تقاطع‌ها گفت: با همکاری مرکز مدیریت و کنترل ترافیک اقدام به مجهز کردن ۹ دستگاه کنترلر چراغ راهنمایی به سیستم برق اضطراری در تقاطع‌های سطح منطقه کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تقاطع جهاد، شمال پل آذر، تختی، شمال پل فلزی، شمس آبادی _ طالقانی از جمله تقاطع‌های مجهز به برق اضطراری در منطقه یک شهرداری اصفهان است، افزود: تقاطع‌ها مهم‌ترین گلوگاه‌های ترافیکی در سطح معابر شهری است و رفع معضلات و گره‌های ترافیکی آن‌ها با رویکردی منسجم و یکپارچه، گامی حیاتی و اساسی در ساماندهی ترافیک شبکه معابر سطح شهر است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به تقاطع‌های در دست اقدام از جمله تقاطع شمس‌آبادی _ مطهری، مسجد سید _ هفتم محرم، مسجد سید _ ۵ رمضان، مسجد سید _ طیب خاطر نشان کرد: تقاطع‌ها و چراغ‌های راهنمایی از نقاط بحرانی در مدیریت ترافیکی است که باید همیشه روشن باشد تا شاهد کاهش تأخیر، مصرف سوخت و میزان آلاینده‌های منتشر شده در هوا باشیم.

کد خبر 680137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.