مصاف چهارمین‌ و هفتمین تیم‌های گران‌قیمت لیگ برتر در دربی اصفهان

تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن که در هفته دوم لیگ برتر در برابر هم بازی خواهند کرد به‌ترتیب با حدودا ۱۱ و ۶ میلیون یورو در بین هفت تیم گران‌قیمت فصل جاری لیگ برتر قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان عصر روز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در چارچوب دومین دیدار فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

این تقابل در جنبه‌های مختلف از حساسیت بالایی برخوردار است و طبیعتاً هر دو تیم برای کسب امتیاز کامل مقابل همشهری‌شان می‌ایستند. سپاهان با خریدهای نام‌دار و بزرگ که اکثر تیم‌های لیگ برتری هم به‌دنبال جذب‌شان بودند دست بالاتر را دارد و ذوب‌آهن هم با تیمی جوان‌تر و بازیکنان باانگیزه آماده این بازی می‌شوند.

تیم فوتبال سپاهان از حیث قیمت بازیکنانش، ۱۰ میلیون و ۷۸ هزار یورو ارزش‌گذاری شده است و پس از پرسپولیس، استقلال و تراکتور در جایگاه چهارم گران‌قیمت‌ترین تیم‌های لیگ برتر قرار دارد. در طرف مقابل ذوب‌آهن ۵ میلیون و ۷۳ هزار یورو می‌ارزد و جالب‌تر اینکه علی‌رغم ارزش دو برابر سپاهان نسبت به ذوب‌آهن، گاندوها در جایگاه هفتم گران‌قیمت‌ترین تیم‌ها قرار دارد.

این بدان معناست که به‌جز چهار تیم پرهزینه‌تر در لیگ برتر که با داشتن بازیکنانی که در مجموع بیشتر از ۱۰ هزار یورو ارزش‌گذاری شده‌اند و شرایط خیلی مناسب‌تری در فصل جاری دارند، ارزش ۱۲ تیم کمتر از ۸ میلیون یورو است که نشان‌دهنده تفاوت چشم‌گیر تیم‌ها در سال جاری است و البته در این بین دو باشگاه اصفهانی نسبت به هم پنج میلیون یورو فاصله دارند.

کد خبر 680131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.