جاساز ۳۳۵ کیلوگرم تریاک در تریلر حامل بار ذغال سنگ

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۳۳۵ کیلو و ۹۸۰ گرم تریاک در عملیات ویژه مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ هادی کیان‌مهر، اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و فنی، مأموران پلیس از حمل و جابه‌جایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نائین مطلع شدند و اقدامات پلیسی و ویژه خود را جهت شناسایی محموله مواد مخدر آغاز کردند.

وی افزود: در نهایت پس از حضور نامحسوس مأموران انتظامی و کنترل تردد خودروهای عبوری، کامیون حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی در شهرستان نائین شناسایی شد و مأموران جهت بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی دقیق از آن، مأموران پلیس ۳۳۵ کیلو و ۹۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار ذغال سنگ جاساز شده بود را کشف کردند.

وی با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضور فعالی دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 680126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.