عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ مردادماه

در این بسته خبری از ۷۲ هزار تاکسی تهران نیازمند نوسازی است تا درآمد شهرداری قم ۱۵۵ درصد رشد داشت و ۸۰ دستگاه خودرو به ناوگان حمل‌ونقل عمومی خرم‌آباد اضافه شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۷۲ هزار تاکسی تهران نیازمند نوسازی است

علیرضا زاکانی، شهردار تهران از انعقاد قرارداد هزار دستگاه خودروی برقی خبر داد و گفت: ۷۲ هزار تاکسی در شهر داریم که بخش عمده آن عمر مفید خود را از دست داده و نیازمند نوسازی هستند.

درآمد شهرداری قم ۱۵۵ درصد رشد داشت

مجید اخوان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم گفت: درآمد شهرداری قم از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۵۵ درصدی همراه بوده است.

آسفالت چهار هکتار از خیابان‌های آستارا بهسازی شد

میثم الوان‌پور، شهردار آستارا گفت: عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری حدود چهار هکتار از خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر در یک‌سال گذشته به‌ویژه پس از تعطیلات نوروزی انجام شده است.

۸۰ دستگاه خودرو به ناوگان حمل و نقل عمومی خرم آباد اضافه شد

محمد قلاوندی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد گفت: ۸۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین به ناوگان حمل و نقل عمومی مرکز استان اضافه شده است و به زودی فعال می‌شود.

طرح ساماندهی بازار بوشهر به مناقصه رفت

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر گفت: طرح ساماندهی بازار بوشهر و سنگفرش این محدوده برای انتخاب سرمایه‌گذار به مناقصه رفت.

شهرداری در مقابل مافیای ساخت‌وساز تنها است

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری در مقابل مافیای ساخت و ساز تنها است و به تنهایی نمی‌تواند مقابل این مافیا ایستادگی کند باید همه دستگاه‌ها پای کار بیایند تا مشکلات رفع شود.

بودجه ۱۴۰۲ شهرداری ساوه بیش از سه برابر افزایش دارد

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه گفت: بودجه این شهر در سال جاری نسبت به ابتدای سال ۱۴۰۰ با سه برابر افزایش به ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

۳۰ باب مغازه و انباری بازار تهران در آتش سوخت

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی سنگین در بازار آهنگران خبر داد و اعلام کرد: ۳۰ باب مغازه و انباری در این حادثه سوخت.

برپایی موکب احمدبن‌موسی (ع) در خرمشهر و مرز شلمچه

غلامرضا غلامی، معاون خدمات شهری شهرداری شیراز، گفت: هماهنگی‌های لازم برای برپایی موکب احمدبن‌موسی (ع) در خرمشهر و نقطه مرزی شلمچه انجام شده است.

پیش‌بینی هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهر اهواز

سید محمدعلی پورموسوی، رئیس شورای شهر اهواز گفت: در خصوص مشارکت و جذب سرمایه‌گذار، شورا بر این نظر است که در دو سال گذشته اتفاق قابل اعتنایی رخ نداده است و باید در سال جاری اقداماتی متناسب با شهر انجام شود که به همین منظور مطالعاتی انجام شده است تا حداقل به یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تا پایان سال برسیم.

کد خبر 680111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.