عبدالرزاق حمدالله با سرمربی الاتحاد آشتی کرد/ انتقال مهاجم مراکشی به پرسپولیس منتفی شد؟

عبدالرزاق حمدالله که زمزمه‌های جدایی وی از الاتحاد و انتقالش به پرسپولیس شنیده می‌شد، با نونو اسپریتو آشتی کرد تا احتمال ماندن این مهاجم مراکشی در الاتحاد قوت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی تیم فوتبال الاتحاد عربستان پس از برپایی جلسه‌ای در این باشگاه و با حمایت برخی از بازیکنان موفق شد از بحران بین خود و سرمربی فعلی باشگاه الاتحاد عربستان یعنی نونو اسپریتو سانتوس بکاهد و با سرمربی تیم خود آشتی کند و در نهایت بر اساس اعلام منابع عربستانی، در این تیم ماندگار شد.

بحران حمدالله از الاتحاد جده و پیش از رویارویی با رقیبش الهلال عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های عرب آغاز شد، زمانی که او با علم به اینکه قراردادش هنوز تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد، ناگهان ابراز تمایل کرد که قراردادش را فسخ و الاتحاد عربستان را ترک کند. همین موضوع خشم سرمربی پرتغالی الاتحادی‌ها را برانگیخت و تصمیم گرفت به‌طور غیرمنتظره‌ای او را از لیست باشگاه کنار بگذارد.

در زمانی که همه بر این باور بودند روزهای حمدالله با الاتحاد، باتوجه به دریافت پیشنهادات جذاب از باشگاه‌های اماراتی و عربستانی و با شرایط بهتر، به سر آمده است و بحران میان وی و باشگاه الاتحاد به‌وجود آمده است. اما در آخرین لحظات، اختلاف میان بهترین گلزن این تیم و مربی آنان برطرف شد. طبق اطلاعاتی که از اطرافیان این بازیکن به‌دست آمده است.

عبدالرزاق حمدالله ۳۴ ساله در ژانویه ۲۰۲۱ از النصر عربستان به باشگاه الاتحاد جده پیوست و پس از آن قرارداد خود را برای دو سال دیگر تمدید کرد و همچنین سال گذشته توانست به‌همراه الاتحاد عربستان فاتح لیگ‌حرفه‌ای و سوپرکاپ این کشور شود. بنابراین به احتمال فراوان انتقال این مهاجم مراکشی به پرسپولیس به جایی نخواهد رسید.

کد خبر 680101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.