۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
تهدیدهای آقای خاص ثمر داد

مورینیو که در اقدامی تعجب‌برانگیز یک بازیکن را بدون جایگزین تعویض کرده بود تا به مدیران تیمش پیامی برساند به خواسته‌اش رسید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فابریتزیو رومانو، باشگاه آ اس رم در دو روز گذشته فعالیت‌های زیادی در بازار نقل و انتقالاتی انجام داد و موفق شد خرید خوبی انجام دهد تا خواسته‌های ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم نیز برآورده شود.

رناتو سانچز، هافبک پرتغالی با باشگاه رم به توافق رسیده است و پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده به صورت رسمی به هواداران معرفی شود. این بازیکن خوش‌آتیه که در زمان حضورش در باشگاه لیل مورد توجه بسیاری از تیم‌های مطرح قرار گرفته بود، دوران نسبتاً خوبی در پاری سن ژرمن پشت سر گذاشت و نهایتاً راهی سری آ شد.

مدت قرارداد سانچز یک ساله است و در قرارداد وی بند خرید ۱۵ میلیون یورویی وجود دارد. سانچز پس از پارادس، دومین خرید مدیران روز گذشته باشگاه رم برای مورینیو است.

در جریان دیدار رم و پارتیزان در حالی که رم تا دقیقه ۷۷ از حریف خود ۲ بر صفر پیش بود، مورینیو حسام عوار را از زمین بیرون کشید و کسی را جایگزین این هافبک نکرد. قبل از بازی انتقال ماتیچ از رم به رن قطعی شد و این انتقال باعث شد تا مورینیو عصبانی شود و تهدید خود را با تعویضی عجیب در بازی نشان داد. این حرکت آقای خاص، واکنشی به انفعال تیم پایتخت‌نشین ایتالیا در پنجره نقل و انتقالات بود.

مورینیو از جولای سال ۲۰۲۱ به عنوان سرمربی رم انتخاب شد. وی توانست با این تیم قهرمان لیگ کنفرانس فصل ۲۰۲۱ شود و همچنین در سال ۲۰۲۲ به فینال رقابت‌های لیگ اروپا برسد، با این حال شاگردان مورینیو در دیدار نهایی این رقابت‌ها برابر سویا شکست خوردند. اما در فینال مغلوب سویا شدند.

کد خبر 680100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.