رده‌های پایه ستارگان اصفهان هستند / حضور ۹۰ تیم در مسابقات هیئت فوتبال استان

رئیس سازمان مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: قرعه‌کشی مسابقات لیگ‌های بزرگسالان نیز در روزهای آتی برگزار می‌شود و امیدواریم مسابقات را سطح رقابت‌های کشوری به لحاظ فنی، کیفی و ساختاری برگزار کنیم.

مهدی عارفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری قرعه‌کشی مسابقات لیگ‌های پایه استان اصفهان اظهار کرد: روزهای گذشته مراسم قرعه‌کشی لیگ‌های پایه استان اصفهان با حضور نمایندگان تیم‌ها انجام شد؛ رقابت‌های لیگ‌های پایه فوتبال اصفهان در سال جاری در دو دسته لیگ برتر و دسته اول برگزار می‌شود که در لیگ دسته‌اول ۷ رده سنی حاضر هستند و ۹۰ تیم در مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی افزود: رقابت‌های لیگ برتر نیز در هفت رده سنی با حضور ۸۶ تیم برگزار می‌شود؛ با توجه به شرایطی که به تیم‌ها اعلام شده است، زمان آغاز این تورنمنت‌ها از دوازدهم شهریورماه سال جاری خواهد بود، امسال کمی تغییر و تحولات داشته‌ایم که مرتبط با زیر نظر گرفتن لیگ‌های پایه بوده است چراکه بازیکنان حاضر در این لیگ‌ها ستارگان استان هستند؛ برای ارتقا سطح کیفی و اطلاع‌رسانی نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان بیان‌کرد: در بحث اطلاع‌رسانی با فراهم کردن زیر ساخت‌ها در چند فاز مختلف بحث اطلاع‌رسانی، اخبار و نتایج را به صورت ویژه انجام خواهیم داد و امیدواریم بتوانیم امسال مسابقاتی را درخور خانواده بزرگ فوتبال اصفهان برگزار کنیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات لیگ بزرگسالان و نقل‌وانتقالات خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی مسابقات لیگ‌های بزرگسالان نیز در روزهای آتی برگزار می‌شود و امیدواریم مسابقات را سطح رقابت‌های کشوری به لحاظ فنی، کیفی و ساختاری برگزار کنیم، همچنین زمان نقل و انتقالات تیم‌ها تا هفته سوم مسابقات خواهد بود.

کد خبر 680071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.