ترجیح دادم در دسته یک بازی نکنم / با لیگ تاجیکستان خودم را ثابت می‌کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال خجند تاجیکستان گفت: تا لحظه آخر منتظر پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتری بودم و از تیم‌های خوب لیگ یک پیشنهاد داشتم، اما به دلیل اینکه سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و ملی را دارم،ترجیح دادم در لیگ یک بازی نکنم و راهی لیگ تاجیکستان شدم.

مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره فصل گذشته و حضور در تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: بعد از اینکه از لالیگای دو اسپانیا بازگشتم، پیشنهاد خوبی از سوی تیم فوتبال تراکتور دریافت کردم و یک روز مانده به پایان نقل‌وانتقالات، قراردادی داخلی با این تیم به امضا رساندم. پس از اینکه نقل‌وانتقالات به پایان رسید، باشگاه تراکتور به من اعلام کرد که قرار بوده است یک بازیکن را از لیست خارج کنند، اما این اتفاق رخ نداده و لیست تیم پر است، پس تو بمان و تمرینات را پیگیری کن تا برای نیم‌فصل دوم کارت صادر کنیم.

تیم فوتبال تراکتور برای من کارت بازی صادر نکرد

وی افزود: متأسفانه در نیم‌فصل دوم لیگ گذشته هم برای من کارتی صادر نکردند و زیر حرف خود زدند به همین دلیل مجبور شدم دو ماه تمرین خصوصی داشته باشم، تراکتور تیمی بزرگ با هوادارانی پرشور است که حرفه‌ای کار می‌کند. با وجود اینکه با من رفتار خوبی نداشتند، اما برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

فدراسیون فوتبال سهمیه بازیکن ایرانی تیم‌ها را کم کرد

امینی با بیان اینکه برای فصل جدید لیگ برتر از تیم‌های ایرانی پیشنهاد داشتم، تصریح کرد: در ایران از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داشتم، اما زمانی که فدراسیون فوتبال سهمیه بازیکن ایرانی را کم و سهمیه بازیکن خارجی را بیشتر کرد، تیم‌ها یک دروازه‌بان بزرگسال و یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال جذب کردند و پیشنهادهایی که به من شده بود، در عمل از بین رفت.

وی افزود: تا لحظه آخر منتظر پیشنهاد از سوی تیم‌های لیگ برتری بودم. از تیم‌های خوب لیگ یک پیشنهاد داشتم، اما به دلیل اینکه سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و ملی را دارم ترجیح دادم در لیگ یک بازی نکنم.

به مدت نیم‌فصل با خجند تاجیکستان قرارداد دارم

دروازه‌بان تیم فوتبال خجند تاجیکستان گفت: در حال حاضر در تیم خجند تاجیکستان بازی می‌کنم، بعد از استقلال این تیم دومین تیم برتر تاریخ تاجیکستان است و باشگاه حرفه‌ای با هواداران زیاد دارد که قرار است یک هفته دیگر در رقابت‌های آسیایی بازی کنیم.

امینی در خصوص مدت قرارداد خود با خجند تاجیکستان اظهار کرد: باشگاه پیشنهاد داد به مدت ۱.۵ فصل قرارداد امضا کنیم، اما نپذیرفتم و تنها به مدت نیم‌فصل در تیم فوتبال خجند حضور دارم. می‌خواهم در این تیم عملکرد خوبی داشته باشم و دوباره خودم را ثابت کنم.

کد خبر 680058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.