مهدی طارمی به سرنوشت سردار آزمون دچار شد

باشگاه‌های اینترمیلان و تاتنهام به‌علت درخواست سنگین مدیران پورتو، از جذب مهدی طارمی کوتاه آمدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه‌های اینترمیلان ایتالیا و تاتنهام‌اسپرز انگلیس، مشتریان اصلی مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو در نقل‌وانتقالات تابستان جاری بودند، اما به‌نظر می‌رسد زیاده‌خواهی مدیران باشگاه پورتوی پرتغال باعث شده است تا هر دو باشگاه مطرح فوتبال ایتالیا و انگلیس از این خرید منصرف شوند.

گفته می‌شود مدیران باشگاه اینتر بعد از پافشاری پورتو برای فروش طارمی با مبلغ ۳۰ میلیون یورو، تسلیم شدند و به‌سراغ گزینه‌های دیگر رفتند. از طرفی تاتنهام هم بعد از ارائه پیشنهاد ۲۴ میلیون یورویی و دست رد پورتو، به‌دلیل مبلغ بالا از این خرید منصرف شده است.

مدیران باشگاه پورتو اصرار دارند مهدی طارمی را کمتر از ۳۰ میلیون یورو نمی‌فروشند. پیش از هم آث‌میلان دیگر تیم بزرگ ایتالیایی هم برای جذب ستاره ایرانی اقدام کرده بود و حتی با طارمی به توافق شخصی نیز رسید اما به‌خاطر زیاده‌خواهی باشگاه پورتو این انتقال هم منتفی شد.

طی سال‌های اخیر سردار آزمون، مهاجم فعلی تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان هم هر فصل با پیشنهاد باشگاه‌های بزرگ و مطرح اروپایی روبه‌رو می‌شد، اما در نهایت این پیشنهادها از بین می‌رفت و انتقالی که از آن صحبت به میان می‌آمد، عملی نمی‌شد. گویا مهدی طارمی نیز در چنین وضعیتی قرار گرفت و باید فصل آینده نیز وی را در پورتو پرتغال ببینیم.

کد خبر 680049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.