تکریم جانبازان نباید محدود به روز جانباز باشد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه باید قدردان اهتمام و جانفشانی جانبازان باشیم، گفت: تکریم جانبازان نباید محدود به روز جانباز و ایام ویژه باشد، بلکه ما در تمام طول سال باید ضمن سرکشی و تجلیل از جانبازان، از تجربه‌های ارزشمند آن‌ها استفاده کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سردار ابوالفضل اسلامی در مراسم دیدار و تجلیل از «افشین عبدی»، جانباز پیشکسوت دفاع مقدس اظهار کرد: نقش عشق به مردم، ایران اسلامی و ولایت در بدن جانبازان هویدا است و آن‌ها با بدن خود سپر بلای ایران اسلامی و مردم شدند تا دشمن نتواند بر آن‌ها مسلط شود.

وی با بیان اینکه جانفشانی و معرفت و غیرت را باید از جانبازان که رهروان صدیق شهدا هستند آموخت، افزود: جانبازان بهترین یادگاران شهدا در عصر حاضر هستند که می‌توانند ما را با ارزش‌ها و معارف شهدا آشنا سازند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه باید قدردان اهتمام و جانفشانی جانبازان باشیم، خاطرنشان کرد: تکریم جانبازان نباید محدود به روز جانباز و ایام ویژه باشد، بلکه ما در تمام طول سال باید ضمن سرکشی و تجلیل از جانبازان از تجربه‌های ارزشمند آن‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 680048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.