اجرایی شدن طرح‌های زیرگذر و روگذر به روان‌سازی ترافیک شهرکرد کمک می‌کند

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: اجرایی شدن طرح‌های زیرگذر و روگذر در سطح شهرکرد به کاهش مشکلات ترافیکی و روان‌سازی تردد خودروها کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مردادماه_ در دویست‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: اجرایی شدن طرح‌های زیرگذر و روگذر در سطح شهرکرد با اولویت‌بندی در معابر دارای ترافیک بالا و رعایت اصل اولویت‌ها، به کاهش مشکلات ترافیکی و روان‌سازی تردد خودروها کمک می‌کند.

وی افزود: تسریع در روند اجرای طرح پیاده‌راه از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) تا میدان امام‌زادگان دو معصوم (س) با هدف دسترسی مطلوب‌تر مردم به خدمات شهری ضروری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: اجرای این پیاده‌راه در ایجاد آرامش، ارتقای سطح کیفی زندگی، بهبود فضای شهری، افزایش روحیه نشاط، بالا رفتن سطح تعامل‌های شهری، کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و رشد سرانه ورزش و پیاده‌روی شهروندان مؤثر است.

ایزدی تصریح کرد: در همین راستا باید با بهره‌گیری از مشارکت کسبه بازار و با استفاده از آخرین فناوری‌های روز در حوزه شهرسازی شامل نماسازی، فضاسازی، اجرای فضای سبز و کف‌پوش خیابان و نصب نمادهای فرهنگی (اِلِمان‌ها) متناسب با فرهنگ مردم به زیباسازی و جذابیت شهر کمک شود.

در ادامه فرشاد چراغپور، رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد نیز در تذکری به معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد گفت: نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی طرح‌های مدیریت شهری در محل اجرای پروژه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اجرای این طرح به‌منظور آگاهی شهروندان از مشخصات و زمان شروع و پایان پروژه‌ها ضروری است.

کد خبر 680043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.