پاکسازی رودخانه‌های محلی شهر قزوین

شهردار قزوین از پاکسازی رودخانه‌های محلی سطح شهر خبر داد و گفت: در این نوبت، پاکسازی رودخانه‌های محلی وثوق‌آباد توسط عوامل سازمان مدیریت پسماند و پیگیری مدیریت ناحیه اندیشه با هدف رفع بوی نامطبوع و هدایت آب‌های سطحی در حال انجام است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات رمپ‌های شمال غرب و شمال شرق تقاطع غیرهمسطح ولایت در مراحل پایانی است و عملیات جای‌گذاری پایه‌های فونداسیون تیرهای روشنایی این پروژه در دستور کار قرار دارد.

وی از انجام عملیات جدول‌گذاری نهر در خیابان مجاهد خبر داد و افزود: در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهری، عملیات احداث نهر به منظور هدایت آب‌های سطحی در چهارراه مجاهد توسط ناحیه آزادگان انجام شد.

شهردار قزوین با اشاره به عملیات ایمن‌سازی معابر سطح شهر قزوین تاکید کرد: ایمن‌سازی معابر با هدف بهبود ایمنی عابران و رانندگان انجام و در راستای انتظام‌بخشی به عبور و مرور کاربران ترافیکی معابر، بلوار امیرکبیر، بلوار ایران، بلوار معلم و چهارراه بازار خط‌کشی عرضی شد.

صباغی از اجرای عملیات حمل و تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سطح معابرِ ناحیه شهید بابایی قزوین خبر داد و تصریح کرد: به منظور رعایت بهداشت در سطح محلات، پیمانکاران ۱۳۷ منطقه دو نخاله‌های میدان عدل و بلوار مدرس را جمع‌آوری و حمل کردند.

وی اضافه کرد: اجرای عملیات تعریض میدان اسماعیل‌آباد واقع در ناحیه عظیمیه با هدف رفاه حال شهروندان و ایجاد مسیری ایمن برای تردد خودروها در دستور کار قرار دارد.

شهردار قزوین گفت: عملیات تخریب جداول فرسوده به منظور بهسازی معابر شهری در بلوار امیرکبیر با هدف زیبایی بصری شهر، بهسازی معابر و هدایت مناسب آب‌های سطحی توسط عوامل منطقه سه شهرداری انجام می‌شود.

صباغی از تعمیر و رنگ‌آمیزی مخازن فرسوده زباله سطح شهر قزوین خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از نشت شیرابه زباله‌ها از مخازن و انتشار بوی نامطبوع و شیوع بیماری، مخازن فرسوده سطح شهر توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره پنج خدمات مدیریت پسماند شهرداری تعمیر، بازسازی و رنگ‌آمیزی شد.

وی از پاکسازی رودخانه‌های محلی سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: در این نوبت پاکسازی رودخانه‌های محلی وثوق‌آباد توسط عوامل سازمان مدیریت پسماند و پیگیری مدیریت ناحیه اندیشه با هدف رفع بوی نامطبوع و هدایت آب‌های سطحی در حال انجام است.

کد خبر 680033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.