توسعه زیرساخت‌های هوشمند در تایوان

کمپانی فناوری بین‌المللی Iveda از آغاز همکاری با دولت تایوان برای توسعه رویکردهای شهر هوشمند خود در این کشور خبر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی فناوری Iveda قراردادی به ارزش یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار با دولت تایوان امضا کرده و قرار است به‌زودی از هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و سایر رویکردهای هوشمند خود برای توسعه یک سیستم ویدئویی و ارتباطی با هدف افزایش هوشمندی در سراسر کشور بهره بگیرد. در این راستا، خدمات هوشمند این کمپانی و تجهیزات تکنولوژیک آن در ۴۵ نقطه از تایوان به کار برده خواهد شد که به دنبال آن، امکان برقراری ارتباطات هوشمند در سراسر کشور به منظور بهبود خدمات شهری و ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان فراهم خواهد آمد. کمپانی نام‌برده متعهد به طراحی و نصب یک سیستم نظارتی و ارتباطی در مناطق مختلف کشور تا پایان سال ۲۰۲۳ شده، ضمن این‌که از توسعه خدمات خود به نقاط جدید در آینده نیز خبر داده است.

توسعه زیرساخت‌های هوشمند در تایوان

نظارت ویدئویی بر شهرها به وسیله هوش مصنوعی

اگرچه اقدام جدید تایوان برای هوشمندسازی مناطق در این مرحله محدود به ۴۵ منطقه از کشور می‌شود، با این حال اپراتور کمپانی Iveda ادعا کرده است که امکان اجرای آن در ۱۹۴ نقطه از تایوان وجود دارد که البته این امر مستلزم عقد قراردادهای جدید با دولت در آینده است. کمپانی نام‌برده همچنین مدعی شده است که خدمات هوشمند خود را در این زمینه نه‌تنها با تعهد به حفظ حریم خصوصی شهروندان اجرا خواهد کرد، بلکه امنیت بیشتر را نیز برای تمام مردم و کارکنان دولت حین بهره‌گیری از خدمات فناوری فراهم خواهد آورد، ضمن این‌که طی تمام مراحل اجرای پروژه‌های خود، بهبود کیفیت زندگی مردم سراسر کشور را نیز با دقت مورد توجه قرار خواهد داد. این کمپانی در نظر دارد به منظور ارتقای خدمات خود در زمینه هوشمندسازی تایوان به آغاز همکاری با نهادهای محلی و اداره‌های دولتی در سراسر کشور بپردازد و از این طریق، خدمات هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و سایر رویکردهای خود را در سراسر کشور توسعه دهد.

کد خبر 680018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.